Säsongen Inledd :)

Nya året har tagit fart och tränings säsongen är inledd på allvar! smygtränade ju sista veckorna på förra året för att jag dragits med massa förkylningar efter att jag åkte på Influensan )=

Men nu är det allvar (och kul på samma gång ) igen i gymet =)) , jag vill passa på att Tacka Gymgrossisten för förtroendet och det kontrakt jag fick för 2010 , känns perfekt att kunna satsa fullt med bästa stödet i ryggen!! Motivationen är på topp!!


Kontraktet för 2010 från http://www.gymgrossisten.com   nu är det bara att göra mitt bästa och satsa allt jag kan under året!

Igår Söndag var vi på nysatsande WorldClass I Solna och tränade ett bröstpass, nya ägarna har stora planer för gymet, det ska bl.a köpas in Hammer strenght maskiner och ombyggnationerna av gymet kommer bli grymma! Ett gym ni måste testa under 2010!



Vi körde ett dropp från fullt magasin till hälften på alla maskin övningarna, grym pump!!!




Har börjat med kost schemat idag oxå, känns verkligen att man är igång igen, Kul Kul =))


Ha en grym start på veckan Friends så ses vi snart igen!
///
Ederer




Kommentarer
Postat av: Yousef

sho Johan äntligen tillbaka!! :) hur blev det igentligen med world class e solna? Blev det så som du hade tänkt alltså det du berätta för mig?



Hare BÄST!



MVH Yousef

2010-01-11 @ 15:43:23
Postat av: Jen

Håller på dig vettuu!! nu köööör vi!!!!!!!!!!!!! ;)

2010-01-11 @ 21:54:21
Postat av: Johan S

Vad ligger du på i vikt för hantlar snedhantelpress?. om du ska mindre än 6 rep?.

2010-01-12 @ 19:40:05
Postat av: cristian

heheh fan va nice Ederer! satsar också på som fan nu!



ha det bra

//cristian

Postat av: Pernilla Pramberg

Kör hårt grabben!!!



Kommer till sthlm och kör skiten ur dig (på gymmet då).. humm.. eller njaa.. haha



Kraaaam kraaam

2010-01-12 @ 22:47:15
URL: http://www.pernillapramberg.com
Postat av: Ederer

Yousef!



Ja nu är jag tillbax och träningen är igång igen =) ,Nja blev inte riktigt så, jag började på en annan annlägning istället!



Hoppas allt är på topp med dig o att du kör hårt!!



Take care*

2010-01-13 @ 12:59:05
Postat av: Ederer

Jen!



Samma där, nu kööör vi bara ;) Kram

2010-01-13 @ 13:02:06
Postat av: Ederer

Johan S!



hmmm längesen ja va på nått gym som hade riktigt tunga hantlar men jag har gjort 6reps på 67,5kg hantlar på gamla Bodyfitness gym (som tvärr inte finns kvar)



MVH

2010-01-13 @ 13:04:33
Postat av: Ederer

Cristian!



Härligt att höra lycka till med allt nu o kör på hårt!!!



2010-01-13 @ 13:05:47
Postat av: Ederer

Pernilla!



Haha det säger du fröken P! Ja kom när du vill så kör vi =)



Hoppas allt e bra hos dig! Kramar

2010-01-13 @ 13:07:27
Postat av: Johan S

Hej

Har du inte varit på hälsostudion i alingsås.

Där är ju hantlarna riktigt tunga.

2010-01-13 @ 19:50:57
Postat av: Stoffe

Tänkte börja med att säga att bloggen är riktigt bra, dock lite dålig uppdatering ;) Men tänkte fråga, alla dem här foto jobben du gör. Är det bra betallt?

2010-01-14 @ 20:03:08
Postat av: Henke

hej johan. Tycker det är synd att du uppdaterar alltmer sällan, men förstår att du har mycket för dig. Det är roligt att läsa din blogg som gymmare!



MVH

2010-01-16 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0