NY TRÄNINGSTID =)

Träningen rullar på! Precis börjat nytt jobb så håller på att sätta mig in i allt runt det, utan engagemang och kunskap är det svårt att bli bäst på det man gör, därför vill jag lära mig ALLT FORT =))

Alltid i alla tider tränat sena eftermiddagar/kvällar men nu passar det bäst att köra förmiddagar/lunch med tanke på jobbtider osv, oj oj oj vilken omställning, kommer ta ett tag innan det blir flyt i passen, känns grymt konstigt att kliva in på gymet vid lunch, mindre folk, låg volym på stereon och en nyvaken Johan Ederer, men vet att det kommer kännas bättre med tiden, If You always do what you always done.... Rutinen kommer!

Synd att Sweden Grand prix blev inställt, men o andra sidan har jag aldrig varit på Island och hade förmodligen aldrig åkt dit, men nu dök ju tävlingen där upp som ett bra alternativ... ska fundera lite till!





Fått många mail och blev bl.a "påhoppad" av några killar igår när jag provtränade på ett nytt gym... Vet att det varit lite glest mellan uppdateringarna, jag ska bli bättre på att uppdatera min vardag här i bloggen =)

Ha en skön dag Friends!
///
Ederer






Kommentarer
Postat av: Jameson

Fotot...? Är det ett nytaget foto??

2010-01-21 @ 15:19:57
Postat av: holge

ääh, bara några koffeintabletter så är du pigg Johan ;)

2010-01-21 @ 17:29:23
Postat av: Jonas K

Jaha den här bilden har man ju sett förut! Gaska upp dig pojk, händer det inget roligt=)

2010-01-24 @ 22:14:14
Postat av: Anonym



Island är grymt, ta chansen om den erbjuds!



/William

2010-02-03 @ 23:30:22
Postat av: Petra

Brukar oftast träna dagtid istället för kvällstid då gymmen är fullproppade...men visst är det skönare att träna hårt när man har varit igång ett tag.



Se till att uppdatera mera nu så slipper du bli påhoppad ;-)



2010-02-06 @ 00:04:58
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Linus

Johan, vore riktigt kul och höra lite synpunkter på vilka kosttillskott/vilken mat/hur ofta/split schema alltså din syn på träning.



Hoppas du ger oss detta!

2010-02-06 @ 23:32:23
Postat av: Jimmy

För jävla dålig uppdatering nu tycker ja.. kom igen nu

2010-02-10 @ 15:14:21
Postat av: Sven

Har du lagt ner bloggen?

2010-02-10 @ 23:08:02
Postat av: Viktor

Tjena! jag har en fråga: hur ofta tränar du och hur lång brukar dina pass vara?

Keep the good work!

mvh Viktor

2010-02-15 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0