BACK ON TRACK!!!!!!!!!!!!!!!!

Mer än fullspäckat schema i vardagliga livet har gjort bloggen lidande den senaste månaden, har alltså inte legat på latsidan i livet snarare tvärtom, hänt massa kul träningsrelaterade saker senaste tiden.....

Den senaste i raden är att jag blivit förfrågad av Bodynytt om att börja blogga för Bodynytt.se och självklart tackade jag JA till det och tecknade under förra veckan ett avtal med Uffe Iversjö grundaren av Bodynytt.

Så nu är bloggtorkan över för all framtid och jag hoppas att ni vill följa med mig i Fitnessvärlden och mitt liv på min nya blogg som kommer startas upp under nästa vecka på http://bodynytt.se/ 

Jag och grundaren & ägaren av Bodynytt Uffe Iversjö!


Första Nr:et av Tidningen Bodynytt Magazine finns ute sedan en dryg vecka tillbaka, missa inte den!!!





Glada hälsningar ///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Carl

GRYMT JOHAN!!! Lycka till!

2010-02-16 @ 12:45:22
Postat av: Sandra

Lycka till Johan!

2010-02-17 @ 13:22:09
Postat av: Johanna

Hej Johan! Kul med uppdatering av bloggen, ska följa dig även framöver :)

Får man fråga.. är du singel?



2010-02-17 @ 13:42:55
Postat av: Anonym

hur kan man få tag i tidningen ?

2010-02-17 @ 20:10:08
Postat av: Stefan

Den ska finnas i Gymgrossisten butikerna.

2010-02-19 @ 18:23:07
Postat av: Pernilla Pramberg

whiii =D



http://www.pernillapramberg.com/2010/02/bodynytt/



Ni hittar den även på Sportlife! =D

2010-02-21 @ 16:44:14
URL: http://www.pernillapramberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0