Huvudstaden ikväll...

Haft några sköna dagar i Värmland, träffat familjen, vänner och såklart tränat! kul att se så många som tränar hårt med stort intresse här i hemorten, Gym kulturen lever även i Värmland ;)

Nu är dock väskan packad, blir ett stopp efter vägen, träning on the road sen tillbaka till huvudstaden...

Hem packa upp och packa direkt igen för nästa trip, imorgon klockan åtta går flyget till Sundsvall för jobb med Kanal5 och sen väntar en stor efterfest, alltid glamoröst och rejält påkostat och ingen som spottar i glasen =)
Minns speciellt en efterfest med tv3 förra året när en stor tv profil (törs inte nämna namn)  ramlade ut från toan kanon full och tappade halva sin drink över mig....Party Like a Rockstar hahaha :)) 

Ser fram emot en kul och intensiv helg... Uppdaterar den efter jag kommit hem!


Men imorse var jag sååå långt ifrån storstads stress och media fester man kan komma... Ute och gick en otroligt skön skogspromenad runt en sjö i några timmar,med skön musik i öronen och hade med mig lite varm dryck och tog en pause mitt i, No stress ,I min bok kallas det Livskvalitè ...

Absolut ja gillar feta bilar, dyra kläder, dyra restauranger, mediauppdrag och storstadsliv! Men gillar lika mycket en skön skogspromenad med mjukiskläder =)  ger man f*n i att vara enkelspårig utan istället hittar det man gillar i alla olika världar kan jag lova att man får se och lära sig dubbelt så mycket i livet, dubbel livskvalitè =)





Lyssnade under promenaden på den sångerskan som jag tycker har en underbar röst och de mest tänkvärda och starka texter i hela världen, Tracy Chapman!




Så fort batteriet i kameran laddat klart ska jag uppdatera med gårdagens möte med Pierre Kärfstedt som ska tävla i korta klassen på AF- SM nästa helg!

///
Ederer





Kommentarer
Postat av: Jenny

:)

2009-09-06 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0