Och Vinnaren är ... =)

Nu har jag läst igenom alla mail, Grymt kul att det kommit in såååååå många mail , det har tagit mig några timmar att läsa igenom kan jag lova =)  , fått enbart seriösa svar med en tanke på bakom varje motivering! Hur kul som helst att läsa om alla ni som träningen bidragit positivt till i livet!!

Har därför bestämt mig för att sista veckan varje månad köra en tävling från nu och framåt! med träningsrelaterade priser såklart!


Här kommer de rätta svaren för denna tävling...

1, Hur gammal är jag ? 28år
2, vilken är min sämsta muskelgrupp ? Vader
3, Dietade jag i 6månader, 4månader lr 3månader förra året? 6månader
4, vilken klass tävlade jag i förra året ? -90kg
5, Hur långt är det längsta kardio passet jag kört i ett streck? 3.5timmar, 5 timmar lr 6timmar ? gick 5timmar i sträck en dag under förra dieten

6, Vad jobbar jag med ? Ordningsvakt på krogar & Hotell
7, Vilket är jag mest svag för? skräpmat, typ pizza kebab hamburgare, lr  godis? Skräpmat =)
8, Gillar jag hemma mys lr krogen bäst ? Hemma mys med någon man tycker mycket om är svårslaget.


...Med alla rätt och en härlig motivering- DANIEL HAMMARSTEN!!!



Tänker även lägga till ett litet silver pris till Mikael L. för din motivering om vad träningen bidragit till dig..

Citerar några rader"

Träningen och då menar jag just styrketräning på gymmet. Det har givit mig oerhört
mycket måste jag säga, praktiskt taget allt.
I alla mina mörka stunder i mitt liv (varit väldigt många) så har jag alltid vetat att gymmet
funnits där. Som en tillflyktsort, där jag kan vara mig själv, inte tänka på något annat än
mig själv.
Varje gång jag kommer in i gymmet så försvinner alla jobbiga tankar och jag tänker endast
på träningen och min framtid....
Det är detta som håller mig igång, gör så jag kan gå runt om dagarna och hålla huvudet högt.
Orka med dagen..... "

Härligt att läsa Mikael att träningen och gymet gett dig den extra energi du behövt i jobbiga stunder!



Maila era addresser till mig, Daniel & Mikael så skickar jag iväg era priser på måndag när ja kommit hem!


Ny tävling om några veckor!
///
Ederer




Kommentarer
Postat av: holge

Jag hade också alla rätt ;) mvh

2009-09-02 @ 23:39:49
Postat av: Ederer

Holge!



Ja det hade du!!!



Det var väldigt många som mailade men ni va bara 3st med alla rätt!! vid alla rätt så fick ju motiveringen avgöra som sagt....



Men superkul att du hade alla rätt!!! Och nästa gång kanske just du är vinnaren!



Ha de så bra killen!



MVH



2009-09-03 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0