Grym helg!!!

Landade vid lunch efter en superlyckad helg med TV Show och efterfest i Sundsvall...

Helt galet vad bortskämd man blir, privat bil med chaufför som hämtade vid station och körde mig överallt, Lyxhotell som såg ut som ett slott, röda mattan, otroliga middagar och en sanslöst påkostad efterfest!!! 

Hann hem och vila en timme idag innan jag skulle iväg på nästa, hade fått en inbjudan av Atletic Gym I Norsborg att komma dit hälsa på och träna ett pass, nu efteråt måste jag säga att det var kanske det bästa gymet jag provat i Stockholm, tackar ödmjukast för inbjudan, verkligen en trevlig eftermiddag! 

Uppdateringar från min helg med kanal5, mitt besök på Atletic Gym och så har jag träffat två trevliga tävland under senaste veckan som ska delta i AF SM nästa helg i Säffle,allt kommer imorgon tillsammans med en bildbomb =)) Nu är det dax att ta på kavajen och iväg på jobb fram till 03.00 , vila kan man göra när man blir gammal :P

En bild sålänge... Efterfesten i Sundsvall, party med stort P =)




Ledig imorgon så uppdateringar från helgen kommer!

Ha en mysig söndagskväll ALLA... Hade ja fått välja hade ja haft film kväll med massa kramande ;)
///
Ederer
 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hei hei :) Så fin blogg du har ! la en link til din blogg fra min blogg, så jeg kan følge med på deg :) du ser veldig bra ut :)

2009-09-06 @ 22:42:38
URL: http://byejeanette.blogg.no
Postat av: Anonym

Träning handlar entligen inte om att lyfta vikter utan det handlar om att förändra sig själv rent själsligt. Världen är vackrare efter ett hårt pass på gymmet då svetten lackar och man kommer in i andra andningen. Inget är för evigt men känslora som skapas på gymmet sitter kvar hela livet.

2009-09-07 @ 17:25:07
Postat av: Ederer

Jeanette!



Hej där! kul att du gillar bloggen! och tack för komplimangen :)



2009-09-07 @ 23:02:45
Postat av: Ederer

Anonym!



Kloka ord, bra där!!!



Take care*

2009-09-07 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0