GRYM DEBUT PÅ SVENSK SCEN!!!!!!!!

Var som jag skrev inbjuden av Ahtletic Gym i Norsborg i Söndags för en träff och träning! 

Gymet var ett utav de bästa jag någonsin tränat på, stort, rymligt, toppmaskiner och fräscht men ändå med en skön "hardcore" känsla med tung & hög tränings musik dundrade i högtalarna, fick en härlig present av gymet att få komma och träna gratis precis när jag vill, tackar ödmjukast för det och jag kan lova att jag kommer åka dit ofta!!!

Tränade även ett pass med den jättetrevliga tjejen Olga Chernikova , en supertalang som kanske inte många räknat med på SM i Bodyfitness i Oktober (?)  Men första steget för Olga är AF tävlingarna i Säffle nästa helg där hon ska köra classic BB.  Hon gjorde sin första tävling någonsin för bara ett årsen, grym symmetri och ingen släpande muskelgrupp alls!!!  enligt mig och många andra kan och kommer hon bli hur bra som helst :)

Säger bara SE UPP på Sm i Bodyfitness i oktober
 ;)
Vikten på bilderna är 56kg - Kvalite rakt igenom!!!







STOOORT LYCKA TILL I HÖST OLGA, ska bli kul att få se dig på scen!!! 
///
Ederer
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0