GRATTIS OLGA CHERNIKOVA!!!!!

Verkligen kul och en mycket välförtjänt seger under CBB tävlingarna i Säffle Olga!



Olga har en otrolig disciplin, driver eget företag med långa arbetsdagar, tränar stenhårt och dietar med en fantastisk vilja!  vet att hennes diet nästan uteslutet innehåller råa äggvitor...

Hur hon med endast Några äggvitor per dag i magen orkar driva företag, vara så trevlig , positiv och glad med oftast ett brett leende är för mig en gåta?? 

kan ju iofs bara finnas ett svar! Olga älskar det hon gör...och visst är det sant...

When you got love for something.... Finns bara positiva tankar :))


Några bilder.... 54,2 kg vägde hon in på!







Nästa stopp för Olga är Nordiska Mästerskapen och SM i Oktober....



Lycka till :)
///
Ederer




Kommentarer
Postat av: Janpeter Sangborn

Jo, Olga verkar vara en trevlig tjej, även om hon är väldigt tyst som omväxling till många andra backstage...

Korrigering till hennes vikt: 54,6 ska det vara. Viktigt det där ju...

2009-09-15 @ 10:22:03
Postat av: marcus

Hej

Jag måste få börja med att säga att du är en stor insperations källa för mig, mycket snygg fysik. Jag följer din blogg dagligen.

Om du har lite tid över och har lust med att hjälpa mig med att få en ny kick i tränigen skulle jag bli över lycklig. Just nu känns de inte alls bra med kosten och tränigen. Jag har ett problem jag vet nästan inte vad jag ska äta under dagen, hur mycket protein fett och kolhydrater. Det är mitt största probelm, skulle jag bara få igång kosten ordentligt skulle de rulla på mycket bättre. Har du några tips som du vill dela med dig av när de gäller kost? Jag är 183lång väger 120kg 23år gammal. mvh marcus

2009-09-15 @ 22:04:05
Postat av: Linda



Inget med inlägget att göra, men måst bara säga ...gud va snygg du e Johan

2009-09-16 @ 19:19:56
Postat av: Janne

Tjena Ederer.

Jag har en fråga.

Hur många reps och sets kör du under deff?

2009-09-18 @ 20:44:42
Postat av: Nikke gävle

galet bra fys

2009-09-19 @ 22:27:00
Postat av: Petra

Mycket imponerande!!!

2009-09-19 @ 23:52:34
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0