Vad tycker NI?! =)

Regnet håller i sig och humöret blir väl lite där efter om jag ska vara ärlig, hittar helt klart mer inspiration i varma soliga dagar..Regniga dagar kan vara riktigt mysiga de med, men inte denna!

Regniga dagar = Lugna låtar :)
 

Alltså en vanlig varken lr dag, hjälpt en kompis flytta, kollat på film och tränat.

Fyra diet dagar är avklarde om ca en timme =)  men idag kom hungern, helt galet sugen på massa onyttigt hela kvällen, men det ger sig med tiden, har gjort det förr så jag vet, men att vara hungrig är en känsla som är svår att lära sig leva med!

Tanken är att min hemsida ska öppna snart, kanske till helgen,men funderar på en sak?  Ska det vara en "blogg del" i själva hemsidan lr ska bloggen och hemsidan vara två separata grejer?  alltså ha kvar bloggen här och även öppna hemsidan separat... Svårt bestämma mig :)  

VAD TYCKER NI??! 




Hjälp mig fatta rätt beslut :)
///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Jimmy Andersson

Min åsikt:

Bygg ihop bloggen och hemsidan. Bättre att ha de två delarna samlade på samma ställe så slipper admin att göra två jobb på två siter och besökarna slipper surfa in på två olika siter.



F.ö. har du en intressant blogg som jag följer dagligen....

Jag tycker att du ska vara stolt över det du hittills åstadkommit i karriären inom bodybuilding, mycket finns kvar att göra och att upptäcka och det är bara att åka vidare i BB´ing-världen så länge du finner glädje i det du gör =)



Bra jobbat av en Degerförspöjk!



Ha det gött! =)

2009-06-05 @ 09:18:27
Postat av: Julia

Ännu en grym låt - we have the same taste, that´s a fact. Tack vännen! Den var kanonbra :) Ha en kalasbra helg!

2009-06-05 @ 11:19:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: christoffer

Kör båda, bara att du länkar lite snyggt till bloggen ;) Och länkar lite snyggt från bloggen till hemsidan!

2009-06-05 @ 16:24:17
Postat av: Robin

Bloggen i anslutning till hemsidan. Ser mer professionellt ut och lockar antagligen fler besökare!



Lycka till!

2009-06-05 @ 18:24:09
URL: http://robinone.blogg.se/
Postat av: Tommy Ivarsson

En väl synlig praktisk lagd länk till bloggen på hemsidan någonstans samtidigt som du har kvar denna bloggen med samma adress och allt. Blir 2 sidor fast med en stabil länk emellan.



// Insulinus

2009-06-06 @ 13:18:14
Postat av: Ederer

TACK FÖR ALLA TIPS!!!!



och för alla vänliga ord, väldigt kul att få höra!



TACK IGEN!

2009-06-08 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0