Härlig start på helgen!

klockan ringde 06.30 och 07.00 stod jag på löpbandet för en timme kardio + mage , perfekt start på dagen! Hoppas jag nästa vecka kan börja gå ute i sköna vädret istället, ska bara få igång mina tröööga benhinnor först :)

Duschade och åt min frukost - 2dl havregryn, 10 gram linfrön, kanel och lite salt = Gröt! till det 50g proteindrink, mina vitamineraler och omega3 ..
Ett tips!!! nu i värmen är att salta lite extra på maten för att binda upp vätskan och på så vis orka mer i gymet under passen, lät man blir matt och orkeslös i värmen annars, mycket vätska försvinner av värmen...

Efter duschen åkte jag till söder för att träffa Jenny, en underbar vän som betyder mycket och som står mig nära! Vi tog varsin solstol och la oss i en park, hennes hund fick ingen stol :P men var nöjd med att ligga i gräset :))  vi avslutade våran dag med en god sallad innan det var dax för mig att dra vidare....

Fångad av en mobil kamera under dagens lunch :)


...Skulle ju som jag tidigare skrivit möta en friend out there som kommit hit med tåg för att träffa mig, få tips på träningsupplägg, matschema och hänga med på ett pass, han ville prova lite nya övningar och vinklar för en skjuts framåt...   Du kämpade grymt bra Ahmed och du är en riktig talang!!! med lite mer fokus på benen och ryggen kan du satsa på någon nybörjar tävling inom kort!

Säger inte ord jag inte menar... Önskar dig lycka till framöver,trevligt att träffa dig & Jag tror på dig så kör hårt nu ;)





Imorgon är det Lördag - Bästa dagen :)) Så njut ordentligt!!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Mike

Bra tips det där med saltet, ska jag absolut testa. Har ju i vanliga fall inte nå salt på maten, men får se nu då om det blir nå skillnad :)

2009-06-27 @ 09:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/mikelindgren
Postat av: Ederer

Mike!



Det kommer bli en ganska stor skillnad eftersom saltet binder kvar vattnet i kroppen och du svettas inte ut allt som du annars hade gjort i denna värme!!! Lovar det blir TRYYYYCCCKKK till passen :D



mvh

2009-06-28 @ 21:40:21
Postat av: Jenny

go du är :)

2009-07-01 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0