Distans :)

Dagen började grå men fortsatte  med strålande sol =)  

Dåligt väder när vi vaknade - perfekt dag att ta en galleria och bara shoppa en massa sa Sofia! hann med x antal affärer och x antal kronor fattigare innan solen dök upp, vi avbröt shoppandet och satt oss på en uteservering och fikade nån timme innan det var dax för gymet...
 
känns riktigt kul i gymet igen, vet inte hur andra funkar (?) Men jag kan lova att så fort jag drar ner på maten och framförallt kolhydraterna blir det en otrolig skjuts i gymet, gnistan och energin finns där och ordspråket "en hungrig varg jagar bäst" stämmer klockrent =)
Det optimala efter ett sådant pass är ju att åka hem, äta, vila, äta och sova för bästa muskeluppbyggnad, ja vet :)

MEN...
Solen sken, det var varmt och klockan var inte så mycket, Sofia ville ta en uteservering, dricka vin och ha en mysig kväll!

Tvekade inte en sekund!  för mig handlar allt om att göra saker vid rätt tillfällen och att ha distans till det man gör för att kunna utvecklas framåt och aldrig bli fanatisk och tappa glädjen...

Jag har mina mål och drömmar klart uppsatta i skallen och jag ska göra allt jag kan för att uppnå dem, vid rätt tidpunkt, jag vet redan NU när det är dax för full fokus och 100% tävlings satsningen igen, när det datumet kommer finns bara helhjärtat, men det datumet är inte idag, därför gör det inget om jag tappade 70% av passet, när jag fick 100% glädje :) ... DISTANS!

Min Torsdags kväll...
Satt länge på uteserveringen på Söder...




Haft en toppen natt & nu är det sovdax, klockan 13.00 imorgon blir jag upphämtad av en taxi för ett heldags jobb med kanal5, följt av en stor kanal5 efterfest med allt vad det innebär =)

Tar med kameran och uppdateringar kommer under Lördagen när jag vaknat :D
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Klinsmann

bra at du får tid til din kjære og ikke bare trening mr Hansom ;p haha

2009-06-13 @ 01:40:50
Postat av: Anonym

En fråga bara, du skrev strålande sol och varmt, vart i landet har du upplevt det, det har ju för fan regnat i två veckor. Även i stockholm.

2009-06-13 @ 16:47:01
Postat av: Ederer

Klinsmann!



Alltid tid för familjen :)

2009-06-13 @ 16:57:54
Postat av: Ederer

ANONYM :)



Halva dagen regn (som jag oxå skrev) och andra halvan fint väder, Som du ser på första bilden så sitter vi ute sent på kvällen, hade knappast gjort de om det varit regn & kallt...



Men absolut STOOOORT TACK för väderleks rapporten från din del av stan ;)



2009-06-13 @ 17:04:13
Postat av: Anonym

Fan vilken otrolig människa DU är! Varenda inlägg är så klockrent och sunt... Snacka om att man blir inspirerad och motiverad till max varje gång man går in och läser på din blogg! :) Du lyckas verkligen plocka fram "krigaren" i mig och säkert många fler... Tack för allt du ger! :)

2009-06-14 @ 14:34:47
Postat av: nils

Kunde inte sagt d bättre själv än föregående talare...kör hårt! :)

2009-06-14 @ 19:29:31
Postat av: Ederer

Anonym!



TACK!!!! Härliga ord att få, verkligen kul om man kanske lyckas motivera någon.



TACK själv för dina fina ord och för att du följer mig!



MVH

2009-06-16 @ 11:07:30
Postat av: Ederer

Nils!



Tackar så mycket!



ska köra hårt, du med !!!!! =)



MVH

2009-06-16 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0