Blev en dag senare...

..Än vad jag skrev i förra inlägget... Sorry... men hade en fullproppad lördag eftermiddag & kväll så hann inte med att uppdatera fredagen och kanal5 kvällen i dess helhet igår.

Som jag skrev tidigare hade jag en riktigt kul fredag när jag var med och uppträde på kanal5`s stora fest i gästhamnen, fullt hus till sista plats och idel kända ansikten i publiken :)   även på scen var det kända ansikten med bl.a Sarah Dawnfiner, Kate Ryan, Lille & Sussie och... Jag själv räknar mig som en glad amatör som hade minst lika roligt på scen som övriga :)

Repetioner innan gala festen...


Lite snabb uppvärmingen innan showtime..





Showtime :)




Fick många positiva och fina kommentarer efteråt och det kändes verkligen ovanligt och overkligt att massa folk jag brukar se på tv dagligen ville ta bilder på mig med sina kameror och mobiler =)

Hoppade in i duschen och sen var det dax att äntra festen för mig och sofia...


Ett Sammandrag från festen skulle komma på kanal5 framöver så håll utkik om ni vill det!


En väldigt trevlig kväll och vi fick allt severat på silverfat från det att vi kom till vi gick, blev även erbjuden fler tv jobb direkt på plats som jag tackade JA till... men det är en annan historia som kommer inom kort =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Så jävla kul o se att det går bra för dig :)

2009-06-15 @ 02:24:47
Postat av: Zebaztian

Moving up in the world Johan =) Congrats!



Hoppas allt e bra! Kör hårt



Mvh Zeb

2009-06-15 @ 10:56:25
Postat av: FRIDA

fyfan va roligt Johan!!! så stolt över dig ;-)

Kör hårt nu (som alltid).

Kram // Frida

2009-06-15 @ 17:28:19
Postat av: Ederer

Emilio!



Tackar för dina schyssta ord!!!

2009-06-16 @ 11:25:55
Postat av: Ederer

Zebaztian!



Tackar! men alltid fötterna på jorden :)



Allt är superbra! verkar som vädret kom tillbax idag oxå :) En dag på beachen kanske de kan bli, dumt klaga :D



MVH

2009-06-16 @ 11:28:14
Postat av: Ederer

Frida!



Tack tjejen, snäll du är :) Hoppas din egen träning o livet i allmänhet flyter på som det ska!!!



Kram på dig vännen :)

2009-06-16 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0