Allt på plats!

Nu är allt på plats inför dieten, är dålig/lat på att hålla på och göra kosten "roligare"  under diet så handlade bara basic grejer... 

Maten för en lång tid framåt - Kyckling filè, torsk, broccoli,isbergssallad,gurka, havregryn, psyliumfrön, kesella, funlight saft och kruska kli

Kosttillskotten jag hämtat hem - Whey 100 protein, maltodextrin, amino rush, bcaa, zma, omega3, kalium och ett vitamineral paket.

Idag ska jag fylla på mp3 (tack för låt tips!!! ) , hämta hem min kardio cykel och räkna ut ett start schema i kcal.

snart, snart snart......... Är Semestern slut......  




...Och det är dax bli svett på riktigt igen ;)



Tog en soft kväll igår utan träning, satt på en mysig restaurang, pratade & åt god mat hela kvällen, mysigt! Tack för sällskapet vännen =)

4dagar kvar... Ska fortsätta ladda hjärnan inför uppgiften :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jakob Minell

Råkade klicka på Post-knappen för fort :P

The chosen ones med Dream Evil, en mycket bra låt :)

2009-07-23 @ 12:53:01
Postat av: Viktor

Tjena johan. lycka till med dieten, ska p-a inte coacha dig nu, ska du köra dietupplägget själv?

2009-07-23 @ 16:04:57
Postat av: Holge

Hur kommer det sig att du kör med malto i stället för vitargo? :) Lycka till

2009-07-23 @ 19:56:48
Postat av: Ederer

Jakob!



Tackar och bockar!!!! :)

2009-07-24 @ 00:33:13
Postat av: Ederer

Viktor!



TACK!!!!! , nej P-A ska inte vara med denna gång, inte till en början alla fall får se hur det går på egen hand först... Finns ingen "mirakel diet" gäller att orka vara hugrig o bränna kcal bara..



Sen är detta inte tänkt som en tävlings diet utan diet inför andra saker. Hade det varit tävling på G hade P-A varit given som coach!



MVH

2009-07-24 @ 00:36:26
Postat av: Ederer

Holge!



billigare alternativ =) ...nej men främst för att jag kommer inta så små mängder kolhydratpulver per dag så kommer inte märkas nån skilland mellan malto lr vitargo, hade varit annat om jag skulle upp i portioner runt typ 100g ... nu kvittar det vilket, bara det är snabbt o stoppar muskelnedbrytningen efter passen!



MVH

2009-07-24 @ 00:41:36
Postat av: Jimmy waessman

Du det var ju lite vikter på benböjen :)

Tränar du korta böj eller är det godkänt djup?

Hur som helst är du stark i benen!

Mvh

2009-07-26 @ 13:33:16
Postat av: Ederer

Jimmy W!



Jag har gjort 280kg i knäböj med dränkt och lindor så knäböjen har jag haft ganska lätt för, på bilden tränar jag ett vanligt set med ca 10reps på 200kg, jag använder ALLTID vikter jag klarar av ett korrekt utförande med! så att göra djupa knäböj med godkänt djup är för mig självklart!



Ha de gott!!!

2009-07-26 @ 20:36:39
Postat av: Petra

Imponerande!!!



Jättefin blogg!

2009-08-22 @ 15:52:56
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0