Skräpmat`s dagarna är över :)

Haft en riktigt trevlig helg i Örebro, grillfest hos en barndomsvän i hans hus och sedan ut på massa kul ;)

Imorgon 07.00 är det dax för första riktiga kardio passet för detta år!!, visst har väl gått och dagdrömt på löpbandet nån gång men det räknas inte, nu är det lika mycket fokus och vilja under kardio timmarna som gym timmarna, har ca sex veckor på mig att komma i hyffsad form för första stoppet denna höst! Tv Inspelningar för kanal 5, första inspelningen ska ske i Sundsvall... 

Är inställd på att det kommer bli jobbigt direkt från början eftersom hungern och sötsuget efter slarv (semestern) kommer jaga mig som f*n... Men allt handlar om att bestämma sig sen bara gasa på!!! och som Lars Svensson i Gymgrossisten ledningen skrev till mig - Du har en härlig höst framför dig!  SANT!!! Det ska jag ha i tankarna när det blir jobbigt :)

Hade med kameran i helgen, men kom inte på att ta fram den innan det va dax för hemgång till sthlm, måste ju iofs va ett tecken på att vi haft grymt kul och inte hade en tanke på den :)



Träffade även på en kompis i Örebro som är i betydligt bättre form än jag :D Han ska tävla på SM om tio veckor, tog några bilder och de kommer upp här lite senare ikväll,,, Nu ska jag fortsätta frossa i kcal lite till :)

Ca 4timmar kvar innan det är måndag och diet 2009 drar igång... HJÄLP :))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild. Är det din bil, Corvette va? =)

2009-07-27 @ 18:57:59
Postat av: Ederer

anonym!



Tack =) ... Japp en Corvette! precis nyss intagen från Usa, det ska bla.a bytas däck/fälgar och ett sport avgassystem ska på... Leksaker :D :D



mvh

2009-07-27 @ 23:36:15
Postat av: Si

Schysst kärra!

Upp med bilder nu! vi väntar!! ;)

2009-07-28 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0