Ny vecka...

Med massa nya krafter... Inte tränat sen i onsdags, varit en intensiv helg med fotning & massa jobb osv, bl.a blev en kollega till mig ner skjuten under helgen )=  Ja jobbade runt där det hände så sent som i torsdags så kunde lika gärna hänt mig...
Hoppas du snabbt blir bra igen mannen och du ska veta att alla vi kollegor är berörda och tycker det som hände är oacceptabelt och så fel det kan bli )=

Alla människor har en gräns och för "rätt" sak, om det gäller familj, liv lr död försvinner alla gränser och man gör det som krävs även om det kanske är fel.. Men att skjuta ner någon för man får ett "nej" i dörren till en krog är ingen anledning att skada en annan människa.. NOT WHAT LIFE IS ALL ABOUT!!!

Ledsen,arg besviken igår(?) titta alltid framåt...

There Is No Future In The Past !!



Tänkt börja träna ikväll igen, ska åka till andra sidan av stan och träna med en vän som satsar hårt, fast jag kör mina 5pass i veckan var det längesen ja la upp några tränings pics, så kanske e dax?! tar med kameran ikväll!


Har lärt mig genom åren... Tänker man efter före, blir oftast resultatet bättre efter!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gryyyyym bild den här älskar jag =)

2009-07-07 @ 20:36:26
Postat av: Ederer

Caroline!



Älska e största ordet... :) THANK YOU!!!



Kram

2009-07-09 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0