Livskvalite =)

Lämnade Stockholm i Lördags för en lite tur i landet, en av tankarna var att prova lite nya gym efter vägen...

Inte ett pass har det blivit :) , har prioriterat andra saker, familj, vänner som man inte hinner se så ofta, skulle till gymet igår men vaknade med halsont, hoppas på ett pass imorgon, annars finns gymet kvar nästa V. när ja kommer hem, ingen stress :)

...En av prioriteringarna som inte stavas, "extra vader och baksidalår"  när jag är här är, promenera, busa och leka med hunden Affe, min lillebror, så underbart, blir alltid tårögd när jag får komma hem och träffa honom,  älskar honom fruktansvärt mycket!

Kom hem sent igår efter filmkväll, gick upp till gästrummet, där ligger Affe med mjukishunden (som förövrigt e döpt "biffen" hehe) och väntar på mig, hade jag haft mer tid skulle jag haft egen hund, de sviker aldrig :)



Imorse när vi vaknade, kommer sakna dig grymt när jag åker hem på Söndag brorsan!!!


Ikväll har de tjatat att jag ska följa med på något som kallas Onsdagsklubben, blir tydligen nattliv ikväll oxå :)

Glöm inte att det finns andra prioriteringar i livet än de i gymet!
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0