Måndag är det dax!

Har funderar fram och tillbaka, vill inte göra nått halvhjärtat.... 

Har två viktiga uppdrag i början på september, en fotning för en katalog och ett TV uppdrag för kanal 5 i Sundsvall,  kommer använda de två grejerna som motivation/ inspiration för från måndag kliver jag på en tävlingsdiet..

Om det slutar med Tävling vet jag inte än men tävlingsdietar man kan man lika gärna tävla oxå....Börjar känna tävlingshornen växa fram igen, har aldrig stannat innan målgång när de väl är framme ;)

Några pics från mitt besök på Flex Gym i Hagsätra tidigare i veckan,  tack Kaj (ägare) för rundturen och vip passet och tack big boy Louis min vän för ett grymt pass, erkänner, du var starkare denna gång, han repsade bl.a  iväg 12reps på 67.5kg s hantlarna i hantelpress, LÄTT!!!   ... but i`ll be back :))

På väg... Stereon i bott genom hela sthlm, full fokus hela vägen, " I come to the gym to train and to train only" ...













Packat klart... "on the road" i en vecka tänkte jag, Träningslagret i värmland ikväll :)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Nikke

hallå gubben. Förlåt för detta men skulle inte du kunna dela med dig av vad du äter en dag under "tävlingsdieten?" Vad vill ju ha ständigt nya tips och tricks =)

2009-07-09 @ 14:07:42
Postat av: Ederer

Nikke!



Alla mat scheman är ju individuella, har räknat ut ett program personligen för mig, beroende på träningsmängd, kardio osv osv osv...



men i det stora hela är det lågt på kolhydrater, högt på protein och relativt högt på fett iform av omega3 kapslar och till en början även kallpressad olivolja...



kan skriva en exakt dag längre fram när jag kommit igång!



mvh

2009-07-10 @ 07:09:31
Postat av: Patrik

Flex Hagsätra är grymt:) Men måste fråga dig vart ni hitta 67,5kg hantlar, när jag var där för några dagar sen och tidigare har det bara funnit 60kg:( Ha det!

2009-07-10 @ 18:42:24
Postat av: Ederer

Patrik!



aha där ser man, tyckte väl de gick lite väl lätt :)) då måste de ha varit 60kgs hantlarna då, bra du e vaken...trodde de hade upp till 70kg =)



MVH

2009-07-10 @ 18:44:17
Postat av: Marcus

Tjenare!



måste bara fråga! Hur länge har du tränat egentligen? :)

2009-07-13 @ 17:36:40
Postat av: Ederer

Marcus!



Tjena! jag började lyfta vikter -94, då som komplement till min fotbollsträning... så har hållit på lääääänge :))



mvh

2009-07-14 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0