(i) Form på en Lördag :)

Tillbringat större delen av dagen på gymet  FORM i Knivsta på deras dag :) Vill ge ett extra tack till Form`s Victor sjövall för din inbjudan till mig, hade en väldigt trevlig dag!

För det första så var det ett riktigt trevligt litet gym som även hade en restaurang del som är den absolut finaste, mest välfyllda och välsmakande jag någonsin sett på ett gym i hela mitt liv!! 
Hur många gym kan tex stoltsera med heltidsanställda kockar, ingen vad jag vet? men Form kan!!!

Åt en riktigt god "byggarburgare" som den hette :D



Jag hade Trevligt sällskap av vännen Julia :)


Delar av restaurang/cafè delen!


Dagen rullade på i en snabb fart med, föreläsningar och tävlingar!  Den föreläsningen som isärklass var populärast var Anders Granheims , fullsatt till sista plats!




Blev även bjuden att komma och träna ett pass på Form framöver vilket jag självklart ska göra!

Här med gymets super trevliga Personliga tränare,  Daniel Sundkvist!

Daniel och jag bestämde att han inom kort ska komma och hälsa på mig, prata träningsupplägg och prova på ett träningspass på det viset jag tränar, SKA BLI KUL :)



TACK! för en Perfekt Lördag i träningens tecken :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

Det var en söt flicka den där Julia =) Kör hårt haha =) Mvh

2009-01-18 @ 11:19:06
Postat av: Ederer

Holge!



Jag känner bara söta och trevliga tjejer, både på insidan och utsidan... Annars kan det kvitta lr hur:)





Take Care*

2009-01-18 @ 18:53:42
Postat av: Alex

Hur ser ett träningspass ut i Johan Ederer stil ut då? (: Dropset, och sjuk pump och ytterst lite vila eller? ;)



MVH

2009-01-20 @ 22:00:52
Postat av: "favoriten"

Såååå sjukt snygg där på översta bilden, gaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 18:05:40
Postat av: Ederer

"Favoriten"



Tack sweet :)

2009-01-26 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0