Imorgon är det dax =)

...Att som jag sagt tidigare på allvar inleda tränings året 2009!
ska dock inte ändra så värst mycket på maten och kommer inte "bulka" massa som förr om åren, för f*n va jag måste slita när det ska av igen =) 

Har blivit en del skräpmat sista tiden, fick en "max nojja" förra veckan och kunde inte få den ur skallen så det blev en tur mitt inatten, men väl framme vid max fick jag beslutsångest och min "max nojja" slutade med en macdrive på Macdonalds haha, glömde ketchupen så fick hoppa in på sibylla för en klick ketchup... haha så max nojjan blev allt annat än just Max, snabba vändningar i livet =)

Ska "bara" börja ge järnet på gymet igen med bra mat i kroppen och jag hoppas grabbarna på gymet är redo att piska mig rejält för nu ska främst vaderna och baklåren växa... Jag är redo ... Som "rocky balboa`s coach sa- No pain no pain ;)

Hoppas även på massa kul utanför gymet detta år, jag ställer upp på det mesta, så behöver ni nån som poserar lite osv osv osv bara hör av er =)









Min vän "holge" sa tidigare idag att en del 2 är på g inom kort... kul =)



Imorgon kör vi igen... full fart ===))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Morre

Tjeena, såg dig i bergvik i Karlstad igår, extrem grov är du!:) keep going,! själv har jag hållt på i 2 år, ska försöka satsa förfullt:),



Kul se sin idol live!!!

2009-02-15 @ 21:19:13
Postat av: Putte

Ska bli kul o läsa o kolla bilder från din träning... E inne o kollar varje dag :D Grymt rolig läsning! Bra bilder dessutom! En bra blogg o kolla innan man drar till gymet ;)



Ha de bäst o kör hårt..

No Pain No Gain



/ P

2009-02-15 @ 21:48:19
URL: http://www.patrikhenriksson.se
Postat av: Julia

Du är grym vännen! Måste ses snart ju.

Plugg nu :)



Ta hand om dig!

Kram

2009-02-15 @ 22:01:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Björn

hej, vilka volymer du har, riktig köttabiff=)

ja undrar om du har ngt tips på ngt bra pulver, har precis börjat träna me bror min, kollat runt på gymgrossisten som mina kompisar sagt men ja vet inte vad ja ska ta, ja e 16 bast som vill bli lite biff, ha du ngt tips? o hu ska man lägga upp passen?

2009-02-15 @ 22:13:50
Postat av: FRIDA

Va roligt JOhan ska bli ett riktig grymt tränings år för mig med, bara att bestämma sig och följa upp det man bestämmer sig för. det är ju så härligt att gå

(gå så bra man kan gå) från gymmet och bara känna att man gav sitt allt,ben dagarna e goa då en väldigt kort trappa kan bli ett stort hinder på vägen hem ;)...fruktansvärt kul!!! väldigt inspirerande är du Johan...o mycket givande blogg.

ha det fint...med dom vänligaste hälsningarna // göteborgarn ;)

2009-02-15 @ 22:43:32
Postat av: Nikke

hallå!

Först: Börjar se riktigt bra ut.

Sen: v-kragade tröjan du har på en bild med "Life is what you make it" vart fan har du hittat den??

Skulle ha kunnat köpt den du har om du inte töjt ut den =) //Nikke i gävle

2009-02-16 @ 12:31:15
Postat av: Oggelit0

Alltid lika trevlig läsning här :) ,Vad ligger kroppsvikten på just nu ?

2009-02-16 @ 17:22:26
Postat av: Ederer

Morre!



tackar för orden! ..Jo stämmer jag var i karlstad =)



Kör hårt så kommer du lyckas!!!



MVH

2009-02-18 @ 16:52:33
Postat av: Ederer

Putte!



TACK!!! kul att du gillar bloggen! det kommer massa tränings pics osv framöver...



Lycka till med din träning o kör hårt du med!



MVH

2009-02-18 @ 16:54:31
Postat av: Ederer

Julia!



Tack för orden! Hoppas det känns bra nu när du börjat plugga!



Sköt om dig!

2009-02-18 @ 16:55:25
Postat av: Ederer

Björn!



haha tackar så mycket, lät kul, köttabiff =))



Gymgrossistens whey80 är ett bra och billigt val av protein som passar perfekt som mellanmål och vid träning om man precis börjat träna! Sen om dy vill gå upp i vikt är ju starnutritions Gainer ett bra val!



allt finns På gymgrossistens hemsida!



lycka till!

2009-02-18 @ 16:58:02
Postat av: Ederer

frida!



Hej! Hoppas du har det bra! och kul att du fortfarande följer bloggen! det du skrev stämmer perfekt och efter benpassen är man extra nöjd hehe :)



Må bäst o sköt om dig!

2009-02-18 @ 16:59:17
Postat av: Ederer

Nikke!



Tack för orden, jag kämpar på! oj du, minns f*n inte vart jag köpt den tyvärr...

Köp min ;) du är säkert större än mig!!!



Kör håååårt :D

2009-02-18 @ 17:00:56
Postat av: Ederer

Oggelito!



Tackar mannen!!! Kul du tittar in!



hmm... Väger runt 100kg tror jag, men precis dragit igång så hoppas det kommer växa på lite!



take care

2009-02-18 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0