Next Step - Powerwalk*

Tanken slog mig i början på veckan när jag tittade i allmanackan, att oj f*n bara lite drygt två veckor kvar till första uppdraget i höst, tv jobb för kanal 5 i Sundsvall, som med vilket jobb som helst vill man inte göra sin arbetsgivare besviken...

Och eftersom jag gillar att koppla av och njuta av allt gott i livet mellan mina satsningar måste jag dieta hårdare än alla de som lever med mat vågen året runt, för mig lätt värt det!!  Några kalla öl en skön sommarkväll är mer livskvalite för mig än magrutor året runt =)

Men nu är det on season och jag har med ´start denna vecka börjat plåga mig själv på riktigt, 4 riktigt låga dagar med ca 40g kollisar/dag har resulterat i att jag får släpa mig dit jag ska, fick tex be en vän ställa bänken i mitten av smith maskinen åt mig,omöjligt att hitta mitten, såg dubbelt och grumligt på samma gång, snurrigt värre!!! Bara hjärnan behöver ca 100g kollisar/dag för att fungera max, haha inte konstigt det snurrar :D  
Men bara fortsätta att fightas med mig själv, hade aldrig gjort det om ja inte hade ett mål, lätt att motivera sig själv då och uppoffringar efter vägen för att nå sitt mål få man ta =)

Ska med start nu börja gå sena kvällspromenader, gjorde det mycket förra dieten, rktigt skönt att gå för sig själv i mörkret med skön musik i lurarna och tänka på allt och inget....

Dieten rullar på bra även om det är hungrigt & snurrigt, som det ska med andra ord =) 
Nästa steg alltså Powerwalk by night ...



Låt i lurarna...
 


Snurrar det inte allför mycket imorgon ska jag åka och gäst träna lite någonstans, tar med kameran dit jag hamnar =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jocke

Om du kommer till Sundsvall så måste du gästträna på Ego-hälsostudio så vi får se dig in real life så att säga! Fortsätt kämpa!

2009-08-21 @ 15:57:10
Postat av: Alex

hehe, om hjärnan måste ha 100g kolisar om dagen, så förstår jag att jag inte blir bäst i Quakelive.

Men, jag ville bli hård i kroppen och köra hårt! och jag lider inte av det, mina 2 veckors vila är över nu, och jag längtar tillbaka. Skulle bara ha 1 vecka vila, men fick förhinder, så var tvungen att ta 2 veckor.

Du är en inspirations källa! kör hårt! det gör jag ! och du med!

vi kommer att lyckas!



//Alex

2009-08-22 @ 03:44:55
URL: http://aihrfors.blogg.se/
Postat av: Julia

Riktigt grym låt - funkar alltid!

2009-08-22 @ 03:59:00
Postat av: Ederer

Jocke!



Det ska jag absolut göra, kul att prova litte nya gym, kommer till sundsvall mellan den 4-6 sep...



Ha det så bra sålänge!!

2009-08-22 @ 04:05:44
Postat av: Ederer

Alex!



Haha så är det kanske! men kolla på Arnold han om "hyffsat" långt utan massa kollisar i systemet :D :D



LYCKA TILL MED DIN TRÄNING & MÅ VÄL!!!!

2009-08-22 @ 04:07:34
Postat av: Ederer

Julia!



Ja gilar den, tankat massa nytt i mp3 inför alla power walkar =)



har några riktigt bra såna som vi gillar på lager, skickar på msn!!!



(din länk kom bort, skicka den igen om du vill)



2009-08-22 @ 04:09:51
Postat av: Julia

Låter bra vännen!



Kram

2009-08-23 @ 00:46:52
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Petra

Imponerande!!!



Jättefin blogg!

2009-08-23 @ 21:01:22
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Adde

Citat* "Några kalla öl en skön sommarkväll är mer livskvalite för mig än magrutor året runt =)" Bra sagt Johan! Keep up the good work!

2009-09-04 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0