TREVLIG HELG :))

Fortfarande On the road, träningen och dieten rullar på bra tycker jag! Lördag och jag har ett grymt stooort lyxproblem ;)  Kör ju en valfri måltid varje lördag men just idag är jag sugen på allt, klockan är snart fyra och jag har inte kommit på vad jag vill ha??? hahaha :)) , pizza, kebab, hamburgare, köttfärssås, pannkakor bla bla bla Help! :D:D:D





Ska träna ett pass sen tar ja f*n första bästa matställe, lika bra annars hinner lördagen vara förbi innan ja bestämt mig, galen värld detta =)

Kul att så många mailar om tävlingen och ännu roligare med alla härliga motiveringar om träning, superkul att läsa!!!

Självklart finns Jackan i tjejstorlekar oxå så ni vet tjejer =)



HA EN SKÖN LÖRDAG SÅ SES VI SNART IGEN!!!
///
EDERER


Kommentarer
Postat av: jesper Claesson

Tjena Johan!!

Hör av dig när du kommer till min lilla stad Sundsvall så ska jag ta med dig till gymmet för ett hårt pass....

Själv sliter man med dieten bara fem veckor kvar till sm men formen är god så då ska det väl vara lite jobbigt!!

Vi hörs/ Jesper Claesson

2009-08-29 @ 21:36:22
Postat av: Ederer

Jesper!



Kul som f*n att du skriver! Det vore kul med ett pass, jag mailar mitt nr så får du gärna höra av dig, kommer den 4e september.



Ja såg bilderna på dig när du gästposerade nu senast, såg RIKTIGT bra ut så förstår det är tuffa dagar med den grymma formen du håller!



Ha en härlig vecka och kämpa på så hoppas jag vi ses nästa helg!



MVH

2009-08-30 @ 12:09:30
Postat av: Johan fan

Tjena Johan.

Grym du är! Ditt blogg är något man ska kolla på innan man kliver in i gymmet om man har brist på inspiration!

Orden kommer från hjärtat broshan. Riktig krigare!!



Har en fråga också.

Hur ser ditt schema ut? Kör du samma muskelgrupp 2 eller 1 gång i veckan?

2009-08-30 @ 16:22:23
Postat av: Anonym

Tjena,



När och i vad ska du tävla?

2009-08-31 @ 09:48:56
URL: http://hitmenintelangre.blogspot.com/
Postat av: Musayeb

Tjenare johan!



Har du tävlat inom boxningen? o vilka tävlingar har det varit?



Hade bäst bye / Musayeb



2009-09-21 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0