Ederer By Night ;)

 Only The sky is the limit...

(Bild från senaste fotningen, hemsidan kommer uppdateras efter helgen med nya bilder osv, www.johanederer.se )

Vad man än gör med sitt liv är det viktigt att ha mål och delmål framför sig, stora som små, vad "du" anser är smått kanske är stort för"mig" , därför jag brukar skriva I do it my way inte för att vara kaxig utan för att jag vill och kommer alltid leva så, allt för många vågar inte leva sitt liv, säga det de vill, följa sina drömmar, för de är rädda vad andra ska tycka?

...Det man känner kan aldrig vara fel, tycker jag om någon, saknar jag någon, så säger jag det, även om jag kanske inte får samma svar tillbax... Värre straff att gå runt och känna men inte våga, det är inte att våga leva i min bok.

1993 fick jag min första helårs prenumeration på tidingen Body(B&K) av mina föräldrar, gillade muskler men hade aldrig rört en hantel, minns att jag sa till farsan -En dag ska jag va med i den tidningen -13 år senare blev min dröm sann...

Va jag menar är att ge inte upp era mål om ni inte själva vill det, folk som kanske inte tycker lika finns det alltd, men lovar att du kommer må bäst av att göra det du känner och vill =)


Nu är det sovdax och imorgon ska jag göra det jag vill, fortsätta dieta & vara hungrig =)

You havent failed until you quit trying..
///
Ederer




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vilken inspiration av din blogg Johan!

Så jävla grym!!! Tror du inspirerar fanimig ALLA genom det du gör... Roligaste och mest läsvärda träningsbloggen jag läst och kommer följa!:)



1 fråga, när du har sådära tighta tshirts och linnen går du ner 1 storlek i dom kläderna eller? Du ser ut som en jävla björn på bilderna! Stor,Grov,Vältränad!



Kommer å hejjar på dig när du ska tävla!

2009-08-20 @ 19:59:31
Postat av: farsan

Hör/ser att du har koll på läget.Kör på gubben,finns inget att förlora,bara att gaina.Å det vet jag att du gör.P.S (dä gör ja mä)/farsan

2009-08-21 @ 07:23:20
Postat av: Ederer

Anonym!



Tack så mycket för din kommentar, verkligen kul om man kan inspirerar som du skrev =) Och tack även för all schyssta ord, inspirerade mig till en ny dietdag, TACK!!!



Angående kläderna så gillar jag när det sitter lite "figursytt" blir mer "personligt" om det är lite kroppsformat, typ en stooor hängig tröja känns mer tråkig och "opersonlig" så absolut ibland får man hoppa ner 1 size som du säger =)



TAck för stödet, Ha det guld =)



MVH

2009-08-21 @ 08:45:58
Postat av: Johan

Farsan!



Jadå läget är under kontroll =) Tänkte komma hem och hälsa på lite till veckan innan alla höst uppdrag drar igång! Saknar er! Ringer i helgen!

2009-08-22 @ 03:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0