Tävlings Dax !!!

Absolut, sporta för allmänt välmående och för att det ska vara kul, alltid i första hand, med glädje kommer resultaten!!!

Men... Handen på hjärtat vem ler när den kommer sist? =)  och vem blir inte glaaad över en vinst ?! ;)

Så.......vi kör en TÄVLING :))

Eftersom bloggen handlar om mig och mitt liv kör vi 8st frågor om MIG=)

1, Hur gammal är jag ?
2, vilken är min sämsta muskelgrupp ?
3, Dietade jag i 6månader, 4månader lr 3månader förra året?
4, vilken klass tävlade jag i förra året ?
5, Hur långt är det längsta kardio passet jag kört i ett streck? 3.5timmar, 5 timmar lr 6timmar ?
6, Vad jobbar jag med ?
7, Vilket är jag mest svag för? skräpmat, typ pizza kebab hamburgare, lr  godis?
8, Gillar jag hemma mys lr krogen bäst ?

Och som avslutning skriv hur träningen påverkat dig och vad den givit för positivt för just DIG ....

Skicka svaren till [email protected] (2st understreck)  så lovar jag läsa igenom alla svar och vid flera med alla rätt får motiveringen om träningh avgöra vem vinnaren är =)  

(Glöm inte att skriva med Namn och efternamn, så presenterar jag vinnaren här om en vecka! så tar vi adressen dit vinsten ska skickas efter avslutad tävling... )

Vinsten!!!  En splitter ny GG jacka hänger och väntar på att bli skickade =)



LYCKA TILL :)) 
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: F

Hade du haft vader så skulle väll de vara din sämsta;)

2009-08-30 @ 16:14:03
Postat av: dessan

1, Hur gammal är jag ? 34

2, vilken är min sämsta muskelgrupp ? biceps

3, Dietade jag i 6månader, 4månader lr 3månader förra året? 12mån

4, vilken klass tävlade jag i förra året ? BF

5, Hur långt är det längsta kardio passet jag kört i ett streck? 3.5timmar, 5 timmar lr 6timmar ? 15 min

6, Vad jobbar jag med ? chippendales-dansare

7, Vilket är jag mest svag för? skräpmat, typ pizza kebab hamburgare, lr godis? glass

8, Gillar jag hemma mys lr krogen bäst ? krogen

2009-08-31 @ 18:42:00
Postat av: Ederer

dessan!



K*ften :D:D ja vet vart du bor ;)

2009-08-31 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0