Träning med Europa tvåan !!!

Åkte till Pro Gym där jag träffade alltid lika trevlige Pierre Chamoun för att snacka lite skit och träna ett hårt pass för axlar och triceps, vi avslutade kvällen med lite posering...

Måste sova strax, kardio klockan ringer om inte allt för många timmar... För er som vill se passet i sin helhet återkom gärna imorgon förmiddag, uppdaterar allt efter kardio och frukost!

Lägger in två bilder sålänge.... Mer kommer under morgondagen som sagt!






See you soon!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Dennis Johansson

Bra jobba på i bra fart johan. Motivationen ( och självklart Kroppen ) är av yttersta Eliten inom svensk BB enligt mig. Kämpa vidare ända in i målet nu.

2008-09-22 @ 23:26:24
Postat av: Rickard N

Fick hem Gymgrossistens kosttillskotsblad och såg att du var på första bild. Måste säga dig att du har riktigt nice muskelbyggnad. Läste din Blogg okså, mycket spännande stod det där. Du har verkligen en störtskön inställning. Jag tränar okså väldigt mycket. Gymar 4 dar i veckan går på Muay Thai sen simmar okså. Men jag är tyvärr ingen muskelbyggare som du dock. Men jag är väldigt farsinerad av muskelbyggare. Rätt ballt med all muskelmassa...



Efter som jag är väldigt farsinerad ut av hur du ser ut och hur cool du är som är så stor så undrar jag om du skulle kunna rådgiva mig angånde kosttillskott! vad jag ska ta eller vad du har att rekomendera mig som vill lägga på ytligare muskelmassa och inte förbränna fett. Jag väger 72 kg nu och vill väga runt 85 måste gå upp i vikt.. Vad för kosttillskott ska ja använda? har du något bra??..



Ha de bra / Rickard





2008-09-22 @ 23:33:35
Postat av: Jonas

Hallå Johan! Gillar din fysik starkt! Jag har precis tänkt & höja min satsning va det gäller kroppsbyggning.

Anledning till att jag skriver till dig är att jag vill ha tips på enkla, nyttiga lunch/middags mål. Ju enkalre att fixa ihop, ju bättre så att man får det till en vana & orkar sköta kosten under längre tid.



Med din fysik måste ju du ha bra koll på detta!!!!

2008-09-22 @ 23:44:22
Postat av: Arne_Fan

Lycka till med dina mål Johan, är säker att du kommer nå dem den inställningen

Hoppas allt rullar på med dieten osv.

ha det !

2008-09-22 @ 23:48:06
Postat av: Emil Lundberg

Tjena johan! hoppas allt flyter på bra med dieten?



Måste tacka för att du håller igång din blogg så bra som du gör den har gett mig motivation många gånger när det har varit väldigt segt i systemet!



Vilken viktklass har du planerat att lägga dig i?



Ha det bra och lycka till med fortsatt diet och allt runt om!





Din inställning till saker och ting är GULD värd! grymt inspirerande!

Mvh

2008-09-22 @ 23:49:20
Postat av: Micke

Tjena igen :) finns de någor pulver där de finns allt så man slipper köpa pure och blanda i vid sidan om? vill ju inte att musklerna ska brytas ner. Mvh Micke

2008-09-23 @ 13:48:35
Postat av: Jenny

Drömde om dig inatt hahah.. keeep up the good work!;)

2008-09-23 @ 17:30:15
Postat av: Priest_88

Kommer det några nya bilder?? =)

2008-09-23 @ 22:44:50
Postat av: Martin Alexandersson

Tjena tjockis!!!

Kul att det flyter på! Ursäkta min frånvaro i storstan men junior tar mer tid än jag räknat med. MÅSTE få tillfälle o köra ihop innan du ska upp på scen!

2008-09-23 @ 22:45:43
Postat av: Jeppe

Halloj i stugan, dräper vägg efter vägg ser jag =)

Kul att se!



Vore kul om man kunde få lite hjälp på traven av dig också =) Är så att man nyligen dragit upp innebandyn igen, javisst lagsport är min grej :-), men har tidigare kört på gymmet fem gånger i veckan och känner att jag är fruktansvärt tung i löpsteget.



Vill helst inte sluta helt med gymmandet men att jag kan inte prioritera det lika mycket längre.

Har du några tips på hur man skall gå tillväga och är det lättare vikter som gäller numera?



Fortsatt lycka till med din träning och diet!

/Jeppe

2008-09-23 @ 22:47:58
Postat av: Ederer

Dennis Johansson!



Tackar så hemskt mycket för orden, grymt! Träning är en del av mig och kommer alltid vara! har inte bråttom, for life!!! hoppas uppnå mina mål i framtiden genom hårt arbete och fokus!



ha de fint!!

2008-09-23 @ 23:15:36
Postat av: Anonym

Rickard N!



TACK SÅ MYCKET!!! jag svarar på ditt mail adressen du skickade med imorgon eftersom det var så långt innlägg!



Tack så länge för orden!!

2008-09-23 @ 23:18:38
Postat av: Ederer

Jonas!



Tackar super kul att höra att du gillar fysiken!



Men tyvärr har jag inga bra lunch mål... är riktigt ide fattid när det gäller det faktiskt, äter min kyckling file och ris under veckorna och grisar på lördagar =) ... ex. så ringde tidningen Body till mig ganska nyligen och frågade en liknande fråga..men de fick samma svar -ledsen men är väldigt tråkig vad gäller matbiten...



men kolla Body`s forum! där finns speciella mattrådar med bara massa nyttiga mat tips!



MVH

2008-09-23 @ 23:22:14
Postat av: Ederer

Arne_fan!



TACKAR för stödet, grymt grymt grymt!!!!



ska göra allt jag kan för att uppnå mina mål!



Kör hårt!

2008-09-23 @ 23:23:28
Postat av: Ederer

Emil Lundberg!



tackar för härliga orden, betyder massa om man kanske kan dela med sig och ge som du säger lite inspiration!!!



Planerar inte någon viktklass utan kör på tills det ser bra ut bara... men -90kg tippar jag på!



KÖR HÅRT NU... Only the sky is the limit!!!!

2008-09-23 @ 23:25:37
Postat av: Ederer

Micke!



Hehe det är väl inte så jobbigt att hälla i protein och sen kolhydrat pulver i shakern! tar ju max 2min :D :D :D ... nej inget lika finns det inte, gainer innehåller ju båda men även massa onödiga kcal...



mvh

2008-09-23 @ 23:27:08
Postat av: Ederer

Jenny!



Oj då det lät farligt ;) ...Hoppas det var en bra dröm!!!!!



Thanx! ska t.o.m höja farten... All the way!!!

2008-09-23 @ 23:29:44
Postat av: Ederer

Priest__88!



Jadå det kommer det kommer! snurrig som f*n idag men hoppas på mer krafter imorgon!



MVH

2008-09-23 @ 23:30:54
Postat av: Ederer

Martin Alexandersson!



Hoppas allt rullar på med allt, förstår dig, familjen går alltid först såklart!!



Ska ner några dagar till Västerås under sm helgen, vi får boka in ett pass då! och gärna en repris på den grymma festen under mtgp!!! dock kör ja nykter denna gång!



Ses snart!

2008-09-23 @ 23:32:35
Postat av: Patrik

tjena kan du svara på mitt mail snart? hehe har skickar minst 10 st fast har inte fått svar än :S epostaddressen kanske inte stämmer? kör hårt mannen!!

2008-09-24 @ 13:21:41
Postat av: Jakob

Fan vad bra du kämpar på med dieten, Johan :) Du är en riktig inspirationskälla och när jag börjar bli trött med 30 minuter kvar på crosstrainern så tänker jag på dig och orden: Ain´t nothing to do it but do do it!

Kämpa på!

2008-09-24 @ 15:52:34
Postat av: Anonym

Tjena Johan!

har funderat länge på att börja med kreatin, men eftersom de finns så många olika kreatin, så undrar jag vad du föredrar? Då är ja ute efter kreatin som får en och växa i muskelmassa, mer styrka och uthållighet.



Tacksam för svar!

MVH

2008-09-24 @ 20:38:15
Postat av: Wande

Tjabba! Vet att du får många frågor men jag har funderat på en sak alldels för länge för att inte fråga nån så vem bättre än du?



Går det att köra: tungt, strikt, kontrolerat, och explosivt, med bra kontakt med muskeln samtidigt och isåfall hur? ibland tycker ja det kan vara svårt att få in allt det i ett och samma lyft

2008-09-25 @ 02:58:57
URL: http://wandekimaro.wordpress.com/
Postat av: Ederer

Patrik!



Jag har ingen mail adress kvar tyvärr, min spray mail har lagt av för en tid sen och inte orkat skaffa ny, inga krafter över, skriv dina frågor här ska jag försöka svara!



MVH

2008-09-25 @ 22:32:43
Postat av: Ederer

Jakob!



TACK!!!!!!!!!!!!! Blev riktigt glaaaad av ditt inlägg... sådana ord är inspiration tillbax till mig så tack ännu en gång!



Nu kör vi hårt lr hur!!!!

2008-09-25 @ 22:34:27
Postat av: Ederer

Anonym!



jag har tyvärr ingen lr för lite erdarenhet av just kretain för att kunna tipsa dig... Använde kretain pyrevat för när jag tävlade i bänkpress vilket jag bra tryck i musklerna fast man slapp bli så "vattnig"



MVH

2008-09-25 @ 22:36:36
Postat av: Ederer

Wande!



Hmm... svår fråga... jag anser att om man kör en övning strikt med "start och stopp" och verkligen en reps i taget så blir den övningen tung oavsett vikt, så tungt och strikt går hand i hand.



Explosivt kan man oxå klämma in, genom att köra övningen explosivt på "uppvägen" och hålla emot på "tillbaka vägen" ... du får du med "allt" tungt, strikt och explosivy i ett!!



Kom ihåg att man kan göra även den lättaste vikten tung genom strikt träning!!! tungt och stooora vikter behöver inte alltid vara samma sak!



MVH

2008-09-25 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0