Halva måndagen blev en grå dag...

Hade tänkt mig in till stan efter morgon kardion för att kolla efter lite nya kläder, hann precis hem innan himlen öppnade sig och årets värsta regnväder bröt ut.
Ändrade ganska snabbt mina planer och det fick bli en dag hemma istället, efter frukost och dusch lade jag mig under täcket och lyssnade på musik samtidigt som regnet öste ner ute... 

En del tankar som snurrar sådana dagar, men det är nog bara nyttigt att stanna upp och tänka efter lite ibland?!
Vissa saker kan man inte påverka hur mycket man än vill det.. Bättre att koncentera sig på det man kan påverka istället, allt blir så mycket lättare då lr hur?!!

Ett regnigt Stockholm..



Låt under täcket...  -- Say Goodbye





Man är inte på bästa humör alla dagar under en diet, denna måndag får väl räknas som en "lågdag" , vissa dagar är det riktigt tufft och man är så hungrig så man inte vet vart man ska ta vägen.... men what the f*ck...Vad är hungrig??? Om några månader står man där på scen och kan le för man klarade sig igenom även denna resa =) =)

Under eftermiddagen tittade solen fram och jag fick till ett ryggpass som jag är nöjd med! Så grym känsla när man kliver in i gymet och tar tag i vikterna, man glömmer bort både trötthet & hunger!!!


Tänk om man kunde träna 24/dygn under en diet, vilken semester det skulle vara fram till tävling :D :D


Sov dax nu... 2timmar kardio - löpband imorgon när klockan ringer!


Sleep tight friends out there!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

Ser att du gillade låten =) Säg till om du vill ha mer.. Har hela albumet :D



Sovgott

2008-06-18 @ 01:52:15
Postat av: Robin

Glöm inte bilder från passen ;)

2008-06-18 @ 13:10:07
URL: http://robinu.blogg.se/
Postat av: Björn

skönt att se att du kör på. vissa dagar är tyngre än andra, speciellt under diet kan jag tänka mig. Men ändå så gör du ett bra pass, klockrent. Ta ut griningheten där. Tänk när du väl står på scen, allt slit och alla hungriga dagar kommer garanterat vara värt det. Vägen till målet är ju halva grejjen. Du är en sån otrolig insiritationskälla för både mig och många andra, både träningsmässigt och personlighetsmässigt. Tänk om alla byggare vore som dig, då hade lite större tränande individer haft bättre rykte. nice form du sitter på, kommer bli kalas det här. Stor skillnad i ansiktet också:D

Nu är det snart dags för Axlar/triccar, stenhårt innan det är dags för sverige att spöa ryssarna. Fortsätt ge järnet på gymmet.

2008-06-18 @ 17:00:08
Postat av: Ederer

Robin!



Nejdå ska inte "glömma" dem, finns ingen som kan ta sådana bilder vid varje pass just nu tyvärr... Sen är det en blogg om mig! visst träning i huvudsak!!!,men ibland är tankarna på annat håll för en stund,man får inte bli fanatisk, bättre att ha distans till allt man gör, blir bäst i slutänden=)



men kika in imorgon kväll får då lovar jag TRÄNINGSPICS i MASSOR!!!



ha en trevlig kcäll!

2008-06-18 @ 22:38:53
Postat av: Ederer

Björn!



Jovisst är det sjukt jobbigt att dieta, den som säger annat ljuger lr gör det halvhjärtat!!!!



om det skulle vara "lätt" att komma i form skulle man nog se fler tävlande vid tävlingarna....men det är ett stoooort slit!!



Men i grunden gör jag detta för att jag ÄLSKAR våran sport! när man känner något från hjärtat ska det mycket till för att man ska stanna för hinder efter vägen, lr hur!!!



När det är som tuffast har jag alltid bilden av mig själv i mål på scen i skallen, då kommer ett leende och man fortsätter framåt!!!



TACK för dina vänliga ord och ditt stöd! sånt är oxå guldvärt ska du veta!!!



Hoppas ditt pass gick bra!!



Ska sova och ladda för ett pass armar och 2timmar kardio imorgon... Ny dag nya tag=)



All lycka till dig och kör på hårt!!!



MVH

2008-06-18 @ 22:46:26
Postat av: Ederer

Holge!



Ja du har bra musik smak Niclas=) När det INTE blir för skrikiga låtar hehe ;)



Vi hörs på msn!



Ha de gott!

2008-06-18 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0