Annorlunda formkoll =)

Ni vet hur det kan vara strax innan en diet drar igång, man e sugen på allt! och även om man inte är det så äter man bara för man vet att det snart inte går längre... DIETSPÖKEN kan man kalla det!

Har inför denna diet resa tagit bilder från början och kommer efterhand att lägga ut bilder för att både ni och jag ska kunna se skillnaden efter vägen... Kroppsbilderna väntar jag lite till med.
 
Men här kommer en annorlunda formkoll =)

Ansikts formen för en månad sen fram till nu... Bra är att man inte kan punktförbränna fett! alltså om det har släppt i ansiktet har det även släppt på övrig kroppen!


Första bilden är för en månadsen (fetto hehe) och den andra är från igår kväll...

Lite drygt  4 veckor mellan bilderna...Kan kalla det ansiktsdiet :D 

             MAJ -08                                                     Juni -08  




Det går ganska fort när man börjar med kardio, skärper/väger varje gram mat, endast äter bra fetter och stryper kolhydraterna.

 
Allt går om man gör det helhjärtat...more to come!!!
///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Jeppe

Fy fan va gött =) Bilden ser nästan overklig ut så det är inte sant! Grymt jobbat, håller tummarna för dig!

2008-06-16 @ 20:33:53
Postat av: Byggarebob

Men jisses mannen,det var en viss skillnad det och på bara 4 veck.Var ska detta sluta=)Två tummar upp för dom veckorna!!

Vad ligger du på för intag nu,protte,carbs,fett.Nyfiken i en strut=)



Håll i och kör järnet,detta kan bara sluta på topp!!

MVH

2008-06-16 @ 21:44:31
Postat av: Sofia

Minns diet spøkena och dig från førsta bilden,rund och gooo va du! inte speciellt nojd va du nar jag tog den bilden hihi:) sedan jag åkte till Norge :)



Hær kan vi tala om skillnad :o



Spænnande att se hela du snart ;),... længtar efter dig

2008-06-16 @ 21:50:02
Postat av: Ederer

Jeppe!



Hehe men bilden är sann =) ,

så är det om man vill försöka växa lite off season, inte alltid kul att se ut som en "boll" i ansiktet=) ..men det är ju bara för en kort tid så då går det bra :P ... sen är det knappt något fett i ansiktet utan mest massa vatten pga av massa offseason kolhydrater...men man ser FET ut hahaha=)



Thanx for your suppoert!!!

2008-06-17 @ 00:18:18
Postat av: Ederer

Byggarebob!



Tack! mest vatten i ansiktet på första bilden dock, rann ut ganska lätt när jag ströp kolhydraterna och svettades massa under kardio..men om man inte visst skulle man kunna tro att det är ett riktigt "fetto" =)



fördelningen skiftar hela tiden...men just NU/IDAG har jag legat på 5gram protein per kg kroppsvikt, ca 100g kollisar tagna på morgonen och direkt efter passet och lågt på fett, nästan bara fett från omega 3 och cla jag får i mig...



Men imorgon är en ny dag och då kanske coach ändrar om totalt.. han skickar alltid mess kvällen innan för hur nästa dag/dagar ska se ut!



Trevlig kväll och tack för stödet!

2008-06-17 @ 00:23:06
Postat av: Johan

Sofia!



Hej där gumman=)



Hahaha nee jag vet du smög fram med kameran din lilla typ :P ..men kul att ha något att titta på sen och jämföra med!

men SÅDÄR rund vara jag bara någon vecka på slutet innan dieten, ditt fel som gjorde så god mat ´varje lördag =)



Kul det ska bli att du kommer och firar midsommar me mig!!!



Va rädd om dig under resan och ring om det är något!



KRAM



2008-06-17 @ 00:28:16
Postat av: Robin

Haha, snygg bild. Man blir ju som en vattentank lika fort igen :D

2008-06-17 @ 02:18:14
URL: http://robinu.blogg.se/
Postat av: Ederer

Robin!



Haha=) ..Nejdu så där vattnig kommer jag alrig mer att bli, mitt fel som åt för mycket innan dieten bara, brukar INTE se ut sådär off season och kommer inte göra det igen!



Kör hårt!!!!!!!!



MVH

2008-06-17 @ 08:13:01
Postat av: Robin

haha, snygg förändring. På 4 veckor bara är det ganska mkt tappat, men antar att du har mkt vatten i kroppen med ;)

2008-06-17 @ 10:59:05
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Ederer

Robin!



Tack=) ...

Jo åt mycket kolhydrater mot slutet innan diet och min kropp svarar alltid med att binda upp MASSA VATTEN då... Vatten som fort rinner ut när jag väl vill det! och NU vill jag det hehe =)



Kikade i din blogg lite, kul sida!



Ha en grym dag!

2008-06-17 @ 13:27:29
Postat av: Sussie

Vågar säga att du är SVERIGES största inspirations källa när det handlar om inställning, ödmjukhet och självklart gymträning!!!!!



Grymt taggad blir man av dig Johan ;)



All lycka i år :)

2008-06-17 @ 13:37:01
Postat av: Matti

Haha, du var lite småfet ändå! =D

2008-06-17 @ 17:43:23
Postat av: Svärd

Grym skillnad!



Starkt jobbat och se till att kämpa på hela vägen in i kaklet!

2008-06-17 @ 19:05:09
Postat av: Ederer

Matti!



Hahaha=) VEM??? JAG??? NEEEEEEEEEJ :P



(seriöst mest vatten, hade det varit packat fett hade det inte släppt så lätt)



men okey då...vi säger väl småfet :D

2008-06-18 @ 01:19:08
Postat av: Ederer

Svärd!



Tack!! Lovar att kämpa ändå in i kaklet och igenom det om det behövs!!!!!!!!



Ha de gott!

2008-06-18 @ 01:20:02
Postat av: Ederer

Sussie!



TAck för det vänliga orden=) Grymt en grå dag som denna måndag!!



THANX=)

2008-06-18 @ 01:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0