Värmen håller i sig :)

Javisst är det så! skönt för alla som fortfarande har semester men kan tänka mig ångesten hos de som precis börjat jobba igen.
För min egen del spelar det inte så stor roll om det är regn lr sol ärligt talat, varken hinner lr har orken att njuta som man borde en fin sommardag, kan bara hoppas vädret håller i sig även nästa helg när det bär av till Göteborg för MM Sports Brännboll med efterfest.
Hur som helst vet jag att det blir några veckor i solen vilket fall detta år, en längre utlandsresa direkt efter tävling är bokad sen länge!

En positiv grej till med värmen är ju att det inte behövs någon längre uppvärming vid träning! Räcker ju att man tar tag i stången så är man uppvärmd :D

 
Det vara bara att ta tag i stången, bli varm och köra Rally även denna kväll :) :)











Har fått lite problem med vänster axel, min massör ska  ta en titt på det till veckan! fram tills dess vågar jag inte köra tungt, gäller att vara smart, finns ingen tid för skador nu.

Körde därför väldigt lätta vikter (som blev tunga) i Giant set fem varv utan vila..

*hantelpressar med ett dropp, *direkt till hantel flyes, *direkt till drag till hakan med stång* , Började om med varv två direkt utan vila osv osv...
Fick en grym pump och kontakt, prova får ni se för det brinner verkligen!


Har en "kalender"  där jag skrivit upp antal dagar till tävling, sätter ett X över varje avklarad dag, den rör sig sakta men säkert mot tävlingen och god mat igen ;)

Dagen avklarad, dags att sätta ett X i kalenderna!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Tråkigt att axeln börjar jävlas, kan det att ha ngt att göra med din "fjolliga" diet? =O Bra bilder som vanligt, hoppas inget tråkigt hinner hända tills du går på scen!

2008-07-24 @ 23:02:36
Postat av: Rasmus Andersson

Vilken motivationskälla du har blivit!

Jag följer din blogg dagligen med stort intresse och blir sugen på att köra ett brutalt gympass efter varje läsning!

Jag har nog aldrig sett någon som kör så hårt som du under diet, du ska ha en stor eloge för vad du tar dig igenom varje dag, inte många som skulle klara det ens under några timmar.

Fortsätt att köra hårt så kommer dina planer gå som planerat detta år!



Mvh

Rasmus

2008-07-25 @ 00:34:08
Postat av: Ederer

Matti!



Nejdå får använda hjärnan framför hjärtat tills axeln är bra igen så ska det nog inte vara någon fara?! ... thanx for your support!!



MVH

2008-07-26 @ 00:49:15
Postat av: Ederer

Rasmus!



Vill verkligen tacka för alla fina ord, extra kul att läsa efter en tuff låååååg dag!



det tar väldigt mycket tid innan en tävling, tid som min familj och vänner ger mig varje dag utan att försvinna, därför känner jag att jag inte bara skulle svika mig själv utan även dem om jag inte gjorde allt helhjärtat varje dag, timme, minut och sekund tills resan är över!



TAck igen för orden och väldigt kul att du följer mig Rasmus:)



Må väl och kör hårt!



MVH

2008-07-26 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0