Träning på Bodyfitness Gym!

Tror på variation när det gäller träning, aldrig samma övningar lr övningsföljd i något pass, gäller att "lura" hjärnan från pass till pass! Det enda som är inmatat i hjärnan vid träning är, " från reps nr ett tills passet är över är det MAX som gäller"

Kommer därför med start Måndag att byta gym för till en början en månad!  Bodyfitness är det perfekta stället med grym stämmning och folk som vill träna hårt!   sen att det ligger på ett källarplan gör ju inte saken sämre i värmen, härligt skön luft där nere :)

Tjuvstartade lite idag med ett pass där!

På G in för en timmes Benpass!







Fredrik!





Kände mig något stum i benen under första delen av passet, kanske inte så konstigt iofs, morgonens 3 timmar på löpbandet hade väl satt sina spår... Grymt härligt med kompisar som puschar en till max genom passen, sagt det förr och säger det igen... Utan nära & kära är man ingenting!!!  Tack Fredrik för all hjälp, grymt mycket värt en tuff dag som denna!!!


Imorgon ska jag bli intervjuad för ett reportage i en tidning, får väl se om jag har något vettigt att säga direkt efter 3 snurriga timmars kardio :P :P :P



Sov gott Vänner det kommer garanterat jag göra efter 5 timmars träning och för lite mat denna dag hehe:)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Kul Johan att du börjat på Body igen :-)

då kommer vi att ses...Jag o killen är där ibland bara men vi lär ju ses..Hälsa Sofia..

Have a nice day..mvh/Pernilla

2008-07-31 @ 15:33:33
Postat av: Janne

Fredrik who?

2008-07-31 @ 16:02:54
Postat av: Farsan

Fan gullepånken, du är grym! Lycka till på lördag, skit kul!!!Älskar dig. Pappa. PS. han kan ta biken till skolan DS.

2008-07-31 @ 17:10:46
Postat av: M

Tjena Johan! Ser att deffen och livet verkar flyta på :-)



Tänkte kolla ang. lördag...tror du det kommer mycket folk och att man bör köpa i förväg? Måste dit och hitta lite insperation inför hösten :-)

2008-07-31 @ 18:19:14
Postat av: Ederer

Snuttan!



Hej där Pernilla! längesen man såg dig nu, hoppas allt är på topp och att du håller formen ;) , jo ska köra en månad där tänkte jag :)



Vi ses!!! Take Care*

2008-07-31 @ 23:08:15
Postat av: Ederer

Janne!



Fredrik en kompis till mig, inte tävlat än men träna hårt det kan han:) något speciellt du undrar över?



mvh

2008-07-31 @ 23:10:31
Postat av: Johan

Pappa!



Blir både glad och stolt när du skriver!!!!!!!



"farsan min förebild som alltid funnits där i hela mitt liv oavsett" ...



Älskar DIG mer än jag kan säga med ord!!!!!!!!!!!



Och du...jag tänker på er när klockan ringer halv fem varje morgon, mina föräldrar har inte uppfostrat någon "latis" ,du har alltid lärt mig att vill man något här i livet är det bara att tro på sig själv och kämpa!!!!!!!!



Ska göra mitt bästa på Lördag och försöka bjuda på SHOW :) kan ju inte snubbla och skämma ut familjen Ederer hahahaha :D :D :D



Vi hörs & ses!

2008-07-31 @ 23:23:28
Postat av: Ederer

M!



Jag mår bra och lever i min dröm varje dag:) ...Jag tror det kommer bli utsålt(!?) alla fall vad arrangörerna sa till mig, Pride festivalen är ju i full gång oxå så mycket folk i rörelse!



Ha de gott!!

2008-07-31 @ 23:27:49
Postat av: Markus stoltz

Hej johan igen det är markus (:, har några frågor jag skulle vilja fråga dig om det vore möjligt? :)

2008-08-01 @ 18:21:18
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Markus stoltz

Hej johan igen det är markus (:, har en fråga jag skulle vilja fråga dig om det vore möjligt? :) om man vill börja tävla vart ska man ansöka/gå då? / mvh markus =)

2008-08-01 @ 18:23:26
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Ederer

Markus!



Här är förbundets sid där står det om licenser och hela regelverket http://www.skkf.org/



Lycka till!!

2008-08-01 @ 19:05:42
Postat av: Markus stoltz

Ok tack johan glömm inte att sätta in lite mer bilder ;), lycka till själv och tummen upp ! :)

2008-08-02 @ 00:24:33
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0