Skön Lördag!

Uppe tidigt, klockan ringde 06.00:sleepy: och en halvtimme senare stod jag på gymets löpband för två timmar kardio, hann även med 8 set för magen innan coach dök upp för en formkoll,  fick ett bra betyg även denna gång, går helt enligt planerna och fettet släpper bra från vecka till vecka.

Tyckte faktiskt jag såg honom med ett litet leende när han kollade formen, känns extra bra för han är ingen "ryggdunkare" precis, brutalt ärlig:rtfm: ...är nog ett ord som stämmer bättre in :)


Hem och vilade lite innan jag blev upphämtad för en sväng till Kungsträdgården, riktigt skönt med lite relax i solen:cool:



Kungsträdgården



Stannade till i gallerian på Gateone och köpte ett par Armani jeans, en lite kul grej var att killen i butiken behövde diet tips, så vi gav han det och jag fick byxorna för femhundra kr billigare... Haha...Vem sa att man inte har nytta av sin träning i vardagen ;)




Nu ska det blandas drinkar sen är det dax för ett rygg pass:buttrock:



Just det ja! Vågen står på 93kg... 2kg minus sen förra formkollen

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hallå skön dag du haft =) va gött och höra att allt flyter på =)

ha det jätte bra =)

2008-07-12 @ 19:56:03
Postat av: Ederer

Frida!



Tack så mycket Frida! har haft en skön lördag och körde ett sent rygg pass som gick riktigt bra! Söndagar är det vila från kardio så jag ska passa på att sova länge :)



Detsamma ha det gott:)

2008-07-13 @ 00:49:18
Postat av: geat big

viken pizza racer du har lycka till ederer kommer gå bra för dig

2008-07-13 @ 05:03:07
Postat av: Ederer

Geat big!



Haha inte min "pizza racer" , alltid kört BMW förr men kör just nu Audi ;)



TACK mannen!!! ja kör på så får man se hur långt det räcker...



Take care*

2008-07-13 @ 12:04:05
Postat av: Holge

Tjena mannen =) Var det meningen att jag skulle betala "presenten" ? MvH

2008-07-14 @ 17:47:27
Postat av: Ederer

Holge!



Nej såklart???? Kom det med en räkning lr vadå??



du kan skriva PM på forumet istället!



MVH

2008-07-14 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0