Mini semester :)

..Inte från träning men från våran huvudstad, åkt ner för att hälsa på min familj lite i Värmland, fick med ett travelpass från mitt gym i sthlm som jag tänkte utnyttja och prova lite olika gym runt om i några dagar.

Tog det riktigt lungt idag efter morgonkardion, kroppen har varit lite stressad några dagar har det kännts som, vilket inte är bra för då släpper den vatten vilket blir jobbigt att bära runt på och sömnen har även blivit lidande )=
Därför lägligt att bryta "mönstret" med en liten "mini semester" med enbart träning och relax!


Grymt att få träffa farsan igen:) längesen sist, mycket uppdateringar och mycket att prata om!


Imorgon efter kardion ska Sofia och jag ta med lilla vovven och göra en liten utflykt, får hoppas på fint väder!



Bloggen har krånglat lite idag men har massa bilder från kvällens pass på Träningslagret som jag ska försöka ladda upp senare.

Later friends!
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0