Det BRINNER!!!!

Varmaste dagen på länge i Stockholm , 30grader+ inne på gymet..
 
Det har dock inget med saken att göra...

FÖR....
Det  BRINNER av en helt annan anledning, branden är inom mig i mitt hjärta! En obeskrivlig känsla, känner mig så varm så jag kan explodera,det kokar, satt två timmar på kardio cykeln imorse, kändes som jag kunde sitta lika länge till om det hade behövts, starkare än någonsin både fysiskt och psykiskt.... 
 
Domarna avgör vem som vinner, det kan ingen påverka...:smile-tb:

MEN...
Om någon vill komma in bättre förberedd? var beredd på att "brinna upp" under resans gång för det är jag!!!!

Jag fullkommligt brinner för mitt mål detta år....  I am on fire :devil: 




Ben på schemat idag, högreps knäböj , massa set , började på 110kg, höjde 10kg per set och avslutade med att repsa ut på 200kg ... varje set till total utmattning... Benen brann ;)






Avslutade med att repsa ut så många det bara gick på 200kg..










Ingen kedja är starkare än dess svagaste länk... Vill därför TACKA ALLA:worship: som ställer upp på mig,stöttar mig och som följer min väg fram i bloggen med positiv anda, ett grymt stöd och jag lovar att sälja mig dyrt när dagen D kommer!



Nu laddar vi om inför morgondagen friends out there:friends:
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Sköna bilder, härligt att se att du går fullt ut på vikterna även under diet!

2008-07-23 @ 23:19:04
Postat av: Robin

Hej!

Hoppas det går bra i deffande tider och att det i övrigt känns bra för både tävlingen och eventuella fotograferingar.

Hoppas även Sofia och du känner lycka tillsammans, hon verkar vara en kanon tjej, om inte annat söt!



Tack för dit övriga stöd och tid som du ger.

Lycka till och ha det bäst J.E!



MVH



2008-07-23 @ 23:28:19
Postat av: Sebastian

Tja Johan! Tycker du har en schysst fysik och är en riktig "ambassadör" för sporten bodybuilding =)

2008-07-23 @ 23:29:21
Postat av: Jimmy Jönsson

Vad skall jag säga broder. Jag sitter här och får rysningar när jag läser. Det är som att se sig själv i speglen. Detta är ditt krig. Det är du som bestämmer och det är du som visar vart ribban skall ligga. Skall bli intressant och se hur många som tar sig över den. Fortsätt kriga. Jag inget annat än fortsätta följa din resa.



Best regards JJ

2008-07-24 @ 07:36:22
Postat av: FRIDA

grymt pass!! grymma bilder. man ser på dig att du e på topp psykiskt. va roligt =) va roligt att du ska till göteborg me. men fortsätt kämpa!! ...nu ska jag åka o köra tungt rygg pass (alltid lika roligt =) ha det bäst ..=)

2008-07-24 @ 13:53:29
Postat av: Stefan Sundqvist

Jävlar i gatan vad du matar Johan! Så härligt att läsa och se! Är motiverande att veta när man känner motvinden i morgonpromenaderna (inte för att den drabbat mig ännu ;) ) Framtiden blir ljus! Kör ända in i planket mannen!

2008-07-24 @ 14:11:25
Postat av: Jeppe

Riktigt grymt(på ett bra sätt) att se dig inne när det är upp mot 30+ ute, själv så sket jag fullständigt i gymmet idag tack vare den fina sommardagen, alla har ju inte en fin färg redan som andra blink.



I övrigt, du är bäst! Plög ner alla väggjävlar nu som står i din väg så går jag ut och hamrar lite på staketet en stund till :)

2008-07-24 @ 16:43:33
Postat av: Ederer

Matti!



Tack:) ...Ja det är fullt krig som gäller, men för att vinna ett krig måste man även använda hjärnan! jag går max så länge kroppen orkar och hänger med!!!



MVH

2008-07-24 @ 22:32:25
Postat av: Ederer

Robin!



Tack så mycket för de fina orden!!!



Varma hälsningar!!!

2008-07-24 @ 22:33:40
Postat av: Ederer

Sebastian!



TACK väldigt kul att höra då jag alltid är mig själv i alla lägen!!! TACK IGEN:)



MVH

2008-07-24 @ 22:34:34
Postat av: Ederer

Jimmy Jönsson!



Hallå kompis:) Vet att du har samma inställning som mig när du ska tävla, finns ingen anledning att lägga ner all tid det tar om man ändå bara "går halvhjärtat" ...Hoppas allt är på topp med dig!



Kul att du följer mig!!



MVH

2008-07-24 @ 22:36:33
Postat av: Ederer

Frida!



Tack tjejen:) ...Det känns bra med ALLT!!! då är det lätt att ta i :D



Vi ses om du oxå ska på MM sports fest? får du komma och hälsa:)



Kör hårt;)

2008-07-24 @ 22:38:02
Postat av: Ederer

Stefan S!



Tack:) allt lr inget, för mycket tid som krävs för att göra det halvhjärtat... det är jobbigt att dieta om man verkligen dietar... alla som säger annat har inte pressat sig till max med träning och hunger!



Gasa på du med och lycka till killen, finns inte annat!!!!!!



MVH

2008-07-24 @ 22:40:56
Postat av: Ederer

Jeppe!



Sköna ord... TACK!!! :) ,nästa sommar ska jag oxå vila om det är en fin sommardag, finns annat än träning oxå, klarar man balansen att inte bli fanatisk vinner man i längden!!!



Men just nu är det max som gäller, lovar att riva eventuella hinder efter vägen!!!



MVH!

2008-07-24 @ 22:43:53
Postat av: Stefan S

Ja jobbigt är det.. men ändå underbart! Jag ger allt! ALLTID!

2008-07-24 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0