ytterliggare en dag!

Inte så mycket att rapportera idag, träningen gick okej, fortfarande problem med ryggen så fick bli ett riktigt hög reps pass med 20-30 reppare för att undvika all för stort tryck på ryggen genom tuuuunga vikter!

Blev även klart idag att jag inom kort kommer slänga upp en "riktig hemsida" .. Återstår bara att designa den, men det lämnar jag åt de som kan=)  meddelar när den är klar!

imorgon är det torsdag och som vanligt ska jag infinna mig kl12.00 för massage, det känns bätter och bättre för varje gång, så hoppas att jag inom en snar framtid ligger där och njuter från första till sista minut ==)))



Vänder ryggen åt krånglande ryggar ==)))
image186


Ha det så bra my friends!!

///Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Så jäkla köttig! Hoppas ryggen ger med sig snart!

2008-01-30 @ 22:50:49
Postat av: bullis

GRYM ryggtavla, lyxigt med massage, vill också ha.

2008-01-31 @ 15:26:02
URL: http://bultsaxen.blogg.se
Postat av: Henrik

Grym...

2008-01-31 @ 22:40:42
Postat av: Ederer

Matti: tack=) Jag får hoppas det, den förstör lite oavsett vilken muskel som ska tränas)= men hoppas på bättre tider!

Bullis: massagen gör ONT men ger oxå resultat! Tack att du gillar ryggen!

Henrik:
Thanx mannen!!! Hoppas på att den ska Väääääääääxa mer under detta år!!

Trevlig helg på er!

2008-02-01 @ 15:48:00
Postat av: Niclas

Grov som fan !! ;D har du msn eller nåt.. ? skulle kunna behöva några tips från dig :P

2008-02-02 @ 23:48:54
Postat av: ederer

Yoo Niclas!

Tack!! men hoppas på mer kött detta år=)

Är du medlem på Bodys forum? då kan du skicka ett PM där får vi se om jag kan hjälpa dig med nått tips!!?

Mvh

2008-02-03 @ 10:40:31
Postat av: Niclas ;)

Ja det är jag .. Fast det stökar som fan :S Mitt lösenord funkar inte som det ska, och så skulle jag byta, men det gick inte.. Sen när jag väl kom in så såg jag att jag inte kunde skriva något.. Men hoolge, heter jag där :P Pröva om det funkar ? =) Hare gott biffen ;)

2008-02-03 @ 14:18:30
Postat av: Ederer

Aha ok konstigt? har själv aldrig haft problem med lösenord osv?? men jag kan prova att skicka till dig där, no problems!!=)

HA de göööttt=)

2008-02-03 @ 17:31:21
Postat av: Niclas xD

Men du :S Jag kommer ju in, men hur ska jag göra för att kunna skriva till någon ? =) det står bara "du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:


1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering." ... Skumt ? :P

2008-02-03 @ 19:48:58
Postat av: Ederer

provar att skriva till dig då! ska bara äta lite först=)

2008-02-03 @ 21:09:43
Postat av: Hoolge! ;D

hahah :P duu , vad var det du sa .. ? :P Typ "Det är inte vi (BBs) som använder fotbollen för att bli bättre i våran sport.. Utan det är fotbollsspelarna som använder styrketräning för att bli bättre i deras sport.." ?? HAHAHHA , det ligger så jävla mycket sanning i det ! =D En sista fråga bara xD hur många dagar i veckan tränar du ? =)

Ha det gott mannen ! ^^

2008-02-04 @ 20:41:12
Postat av: Ederer

Japp Bodybuilding på ALLA nivåer is the real thing!!!!!!!!!! ===))))

Kör just nu 6pass/vecka med med prioritering för rygg och vader (de körs 3ggr v)
Vilar söndagar!!

Detsamma ha de superb Holge!! =)

2008-02-04 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0