Helgen snart över...

Har väl inte gjort allför mycket av helgen ärligt talat=)  , mest varit hemma i soffan!
Hann väl iofs med en god "ätardagslunch" på stan igår, det dumma var att jag tog första tuggan mat 20min innan det va dax för Ben träning ha ha ha...
Dök in på gymet proppmätt med en svullen mage,(passerade även en kiosk på vägen till gmet och kom ut därifrån med en snickers & en kexchoklad)  perfekt upplägg!?? 
 verkligen längtade efter att lägga mig i benpressen och köra, för alla ni som kör den övningen vet ju att man absolut inte blir rejält "ihop tryckt" i bottenläget Ha ha ha=) Perfekt när man har mat ända upp i halsen =) =)

Till råga på allt var min vän där och tränade i 110 som vanligt=)
Fick mig ett samtal senare på kvällen.. -- Du Johan.... Det var inte värst du presterade idag på gymet!  med de vikterna och den intensiteten du körde tror jag knappt man kan bli trött, inte ens efter 1000reps =) =)

SANT!! och det kommer onsdagens benpass få ut för...


Vägde mig igår och vågen stod på 94,3kg, så nån kötbulle?! =)

Vore riktigt nice med en utlandstripp under vintern... räcker med 1v. i solen, ladda upp batterierna lite!

Ungefär så har mina tankar varit i helgen, osammanhängande=)... Ena stunden funderade jag över vikten, nästa var jag på en solig strand, sen funderade jag över va kul det ska bli att komma i form o tävla, för att nästa sekund  ha en fet pizzabit i handen... Och allt detta utan alkohol, det ni ==)))

Imorgon ska jag samla ihop tankarna, fokusera och riva av ett rejält bröst & axelpass!!

Från förra utlandstrippen Tunisien -07

image142

Dax för Lite kesella!

/// Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0