Tvungen att kyla ner mig lite =)

Som jag sagt tidigare, det brinner inom mig, vill så mycket, ibland kanske för mycket?

Inte bra! det gäller att plocka fram "det" när det behövs, vid passen, har hittat en bättre balans denna diet, förra var jag uppe i varv dygnet runt =)  ...Undantag idag dock...
 
Passet gick riktigt bra!!!  kom hem, men hjärnan ville mer märkte jag, ett pass till hade nog smakat (för hjärnan), tänkte på tävlingen, tänkte på min bästa form, tänkte på tuuunga vikter, tänkte på att springa sönder löpbandet, kroppen hade fastnat på 200grader =)...

Vill att det ska brinna! brandsläckare är ingen bra idè, släcker hela lågan)= , men var tvungen att göra något, det är skönt när det brinner, men blir det övertänt då brinner man inne, inte bra )=...

Hittade lösningen!  en timmes skön natt/kvällspromenad gjorde succè, kom nyss hem, trött, avslappnad och harmonisk, utan att jag behövde släcka elden, bara sänka värmen lite!


Från nattpromenaden...



Nattöppet! säger egot:eat:.......:nono:säger hjärtat....Underbart att hjärtat är större:happy:



Låt i Mp3 under promenad - Far Away
 




Jag sover med fönstret öppet inatt, man vet aldrig.... Inte bra att leka med elden;) 
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fin du är Johan! Saknar dig...

Till veckan kan jag göra dig sällskap om du vill, om det blir fler nattpromenader... :)

2008-08-15 @ 18:50:22
Postat av: Sofia

http://www.youtube.com/watch?v=xHm-rXe2n2Y&feature=related

2008-08-15 @ 19:14:42
Postat av: Filip

Tjena

Ser grymt ut det här du är krallig som få mannen.stor inspirationskälla!

ska du vara med på sm eller?

Ha det bra&kämpa på

2008-08-16 @ 00:43:22
Postat av: Haje

Tja Johan!

Tack vare din inspiration så tänkte jag ge mig på ett försöka att gå 3,5 timmar på löpbanet....jag undrar bara har du samma hastighet hela tiden eller ändrar du? och vilken hastighet kör du på?

Kör hårt!!

2008-08-16 @ 08:26:04
Postat av: Johan

Sofia!



Tack=) , Nja myser hellre hemma i soffan när du kommer! tack för låten, goooo du e!



Pusskram

2008-08-16 @ 18:28:31
Postat av: Ederer

Filip!



TACK för orden, kul att höra för jag känner mig både liten och klen haha=) men så ska det väl va när man dietar... Tävling ej klar än!



Kör hårt NU och ha en härlig lördag!

2008-08-16 @ 18:34:03
Postat av: Ederer

Haje!



Härligt! Jag går så fort det faaaan bara går, ser det som vilket träningspass som helst, allt lr inget, brukar tänka på de jag ska möta på scen...Då blir det fart på benen hahaha!



När du kliver av ska du ha svårt att hitta hem! då har du haft en bra hastighet=) ...ge allt och gå tills du ramlar av!!!! (sen provar du att cykla samma sträcka någon gång, det är värre!)



TAck för orden och Lycka till!! berätta gärna sen hur det gick..men kan jag varje dag kan du...lr hur!!!



HA DE BÄST!!!!!!!!

2008-08-16 @ 18:37:30
Postat av: Peter

Tjena! Blev grymt taggad av din blogg, tränar ca 2, 3 ggr i veckan.Undrar vad du tycker om "EPHEDRA SUPER TABS 1500 mg 164mg Ephedrine. Har tagit det några ggr näe jag tränat men blir typ illamående efter det. Vad kan det bero på? Jag blir pigg o orkar köra mer samt att jag inte är lika hungrig, vill gå ner 10 kg.

Ha det bäst/ Peter

2008-08-17 @ 16:10:52
Postat av: FRIDA

hej

så bra du skriver och beskriver en drivkraft som..jaa du har förklarat så bra!!



det var lite längesen ja skrev...hur känner du dig psykiskt vet jag nu tydligt!! hur mår du fysiskt går allt bra med dieten det rullar på eller ??

haru skickat majl?? jag har inte fått något?? men vore fint om du tittar på det igen =) jag blir galen på internet jag kan sldrig få ett majl dit jag vill...?? jag får ta o skaffa brev duvor tills jag ska skicka majl nästa gång..haha ha det så jätte bra =)// FRIDA

2008-08-17 @ 23:12:43
Postat av: Ederer

Peter!



TACK kul att du gillar bloggen!!!



Har tyvärr aldrig provat såna.... men de funkar väl som de flesta "upp piggande" man blir pigg en stund sen när det är på väg ur kroppen efter träning kan man känna lite illamående..Inget konstigt alls eftersom "upp piggande" höjer kroppstempen och när det går ur kroppen så blir sker ju en förändring "neråt" ... Så kan jag oxå känna på de koffein tabletter från apoteket jag tar innan kardio!



Kör hårt o lycka till!



MVH

2008-08-19 @ 21:23:56
Postat av: Ederer

Frida!



Nu såg jag =) ...Jodå jag mår ganska bra varje dag, klagar inte! har mitt mål snart!



Nej tyvärr e min mail "sönder" spray funkar inte längre, därför jag inte sett lr svarat på något mail... har du msn? skicka adress såna fall kan jag adda dig där, kanske lättare! brukar vara ute där en stund varje kväll!



MVH

2008-08-20 @ 22:14:18
Postat av: Ssenyonga

tjena,Mannen hur deffar ma på bästa möjliga sätt tycker du?

2008-08-23 @ 00:20:24
Postat av: Ederer

Ssenyonga!



Svårt att säga avd som är bäst för just dig men...



rör dig mycket, morgonpromenader, kvällspromenader osv



ät mest protein under dagen, lägg kolhydraterna morgon, lite lunch och direkt efter träning



ät bra fetter som omega3, undvik feta produkter med transfetter, såser, smör, bröd, pålägg osv



håll maten basic, torsk,tonfisk,kyckling,sallad, bra kolhydrat källa är ris och potatis.



Lycka till!

2008-08-24 @ 08:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0