På besök!

På väg ...image430


Idag har jag varit på den södra sidan av staden, närmare bestämt i Bandhagen och Bodyfitness Gym, tränade inte utan hälsade bara på gänget där! Som vanligt när man kommer dit var det full fart och tuuuunga vikter i rullning!

Hardcore men ändå Trivsam stämmning!  ( Tavlor som pryder väggarna)
image431
Den gemenskapen de har där törs jag nog säga är unik, deras tävlings team är som en stor familj som tränar ihop och pushar varann till nya höjder, med gymets "coach" Gary Knight i spetsen.
När "byggar teamet", Djurgårdens american football team och tävlande strongmans folket är där samtidigt kan jag lova att det är tryck i lokalerna!!!!!!
image432


Malin oslak (fitness tävlande) Gary Knight (gymets tränings guru) Och Jenny ståhl (Bodybuilding tävlande, Jenny som förövrigt var riktigt stooor med en vikt på 90kg+ , se upp på damernas SM tungvikt!)
image433


Stanley kibirige (tävlande bodybuilder) körde knäböj, här med gymets ägare Isabella Wellin (tävlandes i bodybuilding & fitness)
image434
image435


Isabella har träffat alla och gjort alla häftiga resor man själv drömmer om att en dag få göra, här är hon tillsammans med Ronnie Coleman  (tyvärr så tog jag en suddig bild )= ..)
image436



Jag hann även med lite egen träning senare när jag kommit till min sida av stan igen=)) , imorgon Lördag blir det träning på Enjoy i Västerås!



Tack för en trevlig dag mina Bodyfitness vänner!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anne

Fick min BODY idag, kommer alltid ett par dagar senare till Finland. Måste bara säga att reportaget om dig var superbra och jätte intressant att läsa. Och de bilderna ... Boy, you should do some modelling....

2008-04-05 @ 00:24:04
Postat av: Anna

Snygg bild på dig:)
Jenny har växt sen sist vi sågs,gud!!!hihi

Ha en toppen helg i västerås.
kram

2008-04-05 @ 09:21:34
Postat av: Ederer

Anne!

Tack igen=))

2008-04-07 @ 15:52:44
Postat av: Ederer

Anna!

Thanx=)

Jo när du träffade henne vägde hon 66kg tror jag,lite skillnad mot 90kg+ hehe=)) tur hon e snäll annars hade jag nog blivit lite rädd för henne ;)

2008-04-07 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0