Fick nyss ett telefonsamtal...

..av Bella, ägare av Bodyfitness gym! 

jag kan bara tacka dig så mycket för erat förtroende att ni vill ha mig som en representant för gymet på olika sätt under 2008!!! En ära för mig att ni tror på mig som person! Jag kommer fortsätta att vara den jag är varken mer lr mindre och jag hoppas att jag kommer kunna bidra med något positivt för er och gymet -08!!

http://www.bodyfitnessgym.se/html/representanter.html

image79

TACK Bodyfitness för förtroendet!!!

/// Johan

Kommentarer
Postat av: Sofi

Snyyygt!;) vad menar du med torra kryddor?

2007-12-20 @ 14:54:18
Postat av: Matti

Grattis !

2007-12-20 @ 17:21:58
Postat av: ederer

TAck matti!!! känns perfekt!

tack Sofi =)
..menar vanliga krydor på burk! använde såna på min diet, finns ju i alla smaker.. kune lägga på "pizza smak" o låtsas som man åt pizza he he =)
perfekt!

2007-12-20 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0