En Lyckad helg!!

Trotsade rygg problemen och hoppade i bilen för 45 härliga mil till Göteborg... Det bästa med resan ner var att med stolsvärmen på högsta nivå hela vägen gjorde susen för min rygg!!  Kände mig som 27 igen när jag klev ur bilen ==)

Blev God mat, trevligt sällskap, kul fest och även lite tävlingstittande...Några bilder på de som stack ut mest i mina ögon(!)

image9

image31
Fullt hus!!

image32
Lucia pokalen, proffsigt arrangerat! Sveriges roligaste tävling (!?)

image33
image10
Daniel Gustavsson Imponerade & Vann klass +100kg!
image11
Lars Östling i mitten ,var bäst av alla Under FF!!

Snyggaste Posen!! Jonas Kranzmer..
image30
image12
Tjejen som står 3a från vänster, va grymt bra, next big star!!!!
image13
Björnen Va snällast på Scen ==))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0