Lördag!

Lördag bästa dagen :))

Har inte så värst mycket att säga, ännu en vecka är slut och trots att jag åt massa gott och drack lite efter förra helgens tv jobb i sundsvall, vilket resulterade i att jag gick upp 5kg under den helgen =)  Så har jag nått rekordlåga kilon för detta år under denna veckan =)

...Vid gårdagens formkoll och vägning stod vågen på 89,9kg direkt efter morgonkardio, inte vägt under 90kg detta år, så vi får hoppas på att det är fettet och inte musklerna som rasar ;)

Ett grymt tips till alla ni som tar er träning seriöst under veckorna men ändå vill unna er något extra en lördagkväll...

Kanske det bästa kosttillskottet som finns på marknaden för en Lördag... lr hur, hahaha ;)



Var ute igår på en drinkbjudning på Ambassadeur....smakade aldrig på drinkarna men vi hade en trevlig kväll=)




...Olga Chernikova
 som jag skrev om tidigare i bloggen , som jag hjälpte med poseringsträning, vann sin tävling i säffle idag, GRATTIS!!! Bilder kommer upp imorgon.. Nu ska jag ut i lördagsnatten =)


Trevlig kväll Alla!
///
Ederer












Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inte så svårt att gissa att Olga skulle ta hem första platsen.. hon e ju grym!! :)

2009-09-13 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0