Sköna Söndag ;)

Blev en del gott under Lördagen, avslutade med en 200g burgare med massa kladd på :)) , så tog en låg dag idag med tre träningspass, kardio morgon - gym - och kardio efter, lika bra att bränna bort extra kcal direkt!

Trots låga kcal gick det riktigt bra på träningen, Fredrik, en god vän dök oväntat upp på gymet (han kör alltid tidigt på dagen annars) så jag passade på att gå lite tyngre än vanligt när man hade passare...Tack Fredrik att du la på några extra plattor när ja fegade :P det gick ju vägen!

Gjorde en 8:a på 175kg i bänkpress i smithen, vilket jag aldrig tidigare gjort i mitt liv! There is a first time for everything, känns kul faktiskt :))


Söndag, dagen efter ätardag... Kardio all the way :))




Körde 30min på säcken direkt efter crosstrainern... Måste erkänna att jag blir riktigt sugen på att börja fightas igen (boxades slutet på 90-talet) men skulle behöva gå ner så mycket i vikt för att kunna konkurera så fortsätter hålla det på kardionivå, Life`s tooo short tooo beeee small ;)






NU är det söndagsmys i soffan som gäller, ska kolla nya svenska serien på tv4, gillar söndagar skarpt, sååå sköna på något sätt, inga måsten :))


Ha en mysig kväll :)
///
Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0