På väg.....

Trodde aldrig jag skulle komma fram igår fick kryp köra hela vägen från Värmland till Sthlm, galet regnväder hela resan, såg inte en meter framför bilen )=  ... Inte många timmars sömn inatt blev det alltså eftersom jag påbörjade min resa hem igår sent och kom som sagt hem riktigt sent =)

FREDAG &  TIME TO GET THE SHOW ON THE ROAD :))



Hann inte uppdatera allt jag skulle igår eftersom ja som sagt kom hem mitt inatten, får uppdatera det jag missat plus helgen i Sundsvall när ja kommit hem... Trevlig Helg!


Bråttom till flyget nu....Tidsoptimist :))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Iron

Inte kul med sånt där väder och bilkörning :S

Har själv haft vattenplaning vid omkörning av 2lastbilar, trodde först växeln hoppade ur..



Det ser riktigt stekigt ut det där :)



Du tränar på riktigt bra du!

2009-09-05 @ 02:09:37
URL: http://hypertrofi.solidhangout.com/#post31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0