Posing does matter ;)

Uppe med tuppen, nästan allafall... Klockan ringde 07.15 vilket är tidigt för mig :)

Min dag...


Morgonkardio - Gröt - proteindrink - kyckling & sallad - innan träning drink - GYM - Kardio - Efter träning drink - kyckling & sallad - hjälpa till med poseringsträning - kesella - Bloggande - sovdax
Fitness lifestyle ... JAAAAAAAAAA :))


E
n sak som verkligen är viktigt och som jag vet en del slarvar med i sina tävlingsförberedelser är poseringsträning, något jag tycker är väldigt viktigt!!!  man kan både posera sig till bättre placeringar och även posera sig till sämre placeringar med precis samma fysik.

Jag hade turen att inför min första tävling få den bästa tänkbara hjälpen av P-A Andersson med poseringen,öva, öva,öva vilket ledde till att jag hade domar ettor rakt igenom i poseringonden!  vilket i sin tur självklart ger extra dyrbara poäng för slutresultatet!

Sen är det ju även roligare som åskådare att sätta sig publiken med sin köpta biljett och få se snygg genomtänkt posering... Så för allas trevnad.... Mer Poseringsträning åt folket :))

Nån bild från kvällen...

Ägaren av Gymet jag gästade, Dani , har en väggmålning av sig själv på gymet, är man chef så är man ;)






Imorgon ska jag göra samma saker som idag, If you always do what you always done.....

Men ser fram emot ett avbrott i Vardagen till helgen, ska åka och titta på Ahtletic Fitness SM, kul kul :)

Natti natt!
///
Ederer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0