Timeout!

Det blev en ofrivillig timeout idag, förkylningen jagade ikapp och förbi mig... Ligger här med ond hals och lite feber! tydligen något som går nu, många vänner som oxå är sjuka, hör väl till hösten antar jag...


Får se det som några dagars behövlig vila, förmodligen kroppens sätt att ta timeout, haft härligt flyt i träningen en längre tid och då kan det som ni säkert vet vara svårt att ta den där extra dagen ledigt ibland, men nu är det vila vare sig jag vill lr int....

Hann med lite kvalitets tid med fina vännen Jenny och hennes hund Sia idag allafall, innan febern var ikapp, gick en mysig promenad och fikade lite med varm dryck efter, Höstdagar kan vara riktigt mysiga tycker ja =)  med sköna kvällar hemma i soffan utan "prestationsångest" som avslutning på dagarna...

Från dagens promenad =)



Får väl hoppas att förkylningen släpper fram till helgen allafall, fram tills dess känner ja ingen stress! både kroppen o knoppen mår nog bra av att slippa blanda träningsdrinkar o prestera varje dag... Imorgon får det istället bli en skön skogspromenad med matsäck och varm dryck =)


Hoppas ni klarar er från höstförkylningar!!! och gör ni det inte... Thats life och gymet finns kvar även när förkylningen släppt =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra blogg! Vilka kosttillskott använder du dig under offseason? krya på dig föresten

2009-10-15 @ 13:03:28
Postat av: Christer

Hej Johan,

Vad skönt det låter med promenader i höst solen!Jag hade hoppats att få hälsa på dig igår på flex men nu förstår jag varför du inte dök upp. Trist att bli dålig. Hoppas att det inte blir något som drar ut på tiden, krya på dig!

2009-10-15 @ 14:15:49
Postat av: Christoffer

Krya på dej!

2009-10-16 @ 10:43:33
Postat av: Jonas

Skulle behöva lite tips för att bygga bröst. Har alltid haft svårt att bygga bröst, vet inte vad jag gör för fel. Vilka övningar ska jag köra? antal övningar/reps/set?



tack på förhand MVH Jonas

2009-10-18 @ 18:58:31
Postat av: Julia

Krya på dig vännen!

Du är snart back on track - I know u...



Stor Kram

2009-10-18 @ 19:21:41
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Ederer

Anonym!



Tack så mycket!!!



Ja använder mig av omega3 multivitaminer och kalium. samt vitargo, whey protein och slow pro innan sovdax=) sen kör ja lite rage vid träningspassen!



MVH

2009-10-19 @ 21:50:16
Postat av: Ederer

Christer!



Kom gärna fram o hälsa vid ett annat tillfälle, bara kul =) ska börja komma oftare till Flex, gillar gymet skarpt!!



Ha de gott så ses vi framöver! och tack för krya på mig hälsningen!

2009-10-19 @ 21:55:29
Postat av: Ederer

Christoffer!



TACK SÅ MYCKET!!!

2009-10-19 @ 21:56:20
Postat av: Ederer

Jonas!



Svårt att säga då jag inte vet hur du tränar idag? men det som har funkatr för mig är att alltid börja passen med en tuuung basövning och 5reps och 5set, för att bygga stryka och massa! sen kör jag nästan uteslutande lutövningar då det handlar om att få höjd på brösten för att de ska se tränade och fylliga ut.



exempel på ett pass kan vara.



lutande bänkpress 5set / 5reps



lutande hantelpressar 3set /8- 10reps



lutande flyes 3set / 10-15reps



cable cross 3set / 10-15reps



vila max 1.5 min mellan seten förutom på den tunga basövningen som börjar passet där vilan kan vara 2min per set! , använd nån "pump" produkt innan passen som, kan rekomendera Plasmayet, den får blodet i cirkulation så du lättare får pump och kontakt med muskeln som skall tränas!



Kör hårt´o tvinga muskeln att vääääxa!!!



MVH

2009-10-19 @ 22:05:07
Postat av: Ederer

Julia!



Tack, gullig du är =)



Kram

2009-10-19 @ 22:06:09
Postat av: cristian

a det e bra och ta en promenad! brukar också göra samma sak!

föresten fin schäfer! renrasig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0