SM Helgen i Västerås!

Blev en riktigt lyckad SM helg i Västerås med tävlingar och mässan på dagarna och Party på kvällarna =)

Det var riktigt bra standard på alla klasserna detta år och det fanns ingen given segrare i någon av dem på förhand, spännande och kul fighter!

Ja hade med min kamera och tog massa bilder både på mässan och kvällarna, tyvärr glömde ja kvar den i Västerås men ska få den skickad under veckan, så jag uppdaterar hela sm helgen så fort kameran anlänt!

Hittade två st party bilder från SM helgens efterfest...

Jag & Marcus var tydligen på Vlt tidningens första sida...
ärligt talat så har jag inget minne av att bilden togs, får skylla på att det var sent på natten :D



Pernilla Pramberg... En av alla trevliga och glada Göteborgare ja träffade under helgen :))



Olga Chernikova...
Som Skulle tävla i Cbb men fick hoppa in bland Bodybuilding damerna och fick med sig en brons medalj hem, bra jobbat!!



Okey... Återkommer som sagt med en bildbomb så fort jag får hem min kamera!


Laddad från helgens SM så kan det bara gå braaaaaaaaaaa i gymet ikväll ;)
///
Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0