OFF Season :)

Har släppt upp kalorierna en del den senaste veckan, äter fortfarande bra basmat och använder mig fortfarande av matvågen, skillnaden är mest att jag höjt kolhydraterna vid frukost och innan träning! Hösten är här så det är dax att gå in i tuff off season träning igen... Varje pass till absolut failure, groooowing season :)

Variationen är ju den allra viktigaste biten för att tvinga & lura kropp/hjärna att hela tiden utvecklas framåt! Ja har under det senaste året kört mycket på känn och matat reps tills det tog stopp i varje set, vilket gav en bra utveckling men för att fortsätta utvecklas måste man som sagt förändra, så just nu är det 7reps per set som gäller med en vila på ca 1.5-2 min mellan seten, allt för att jag ska kunna jaga de tunga vikterna =)






Inte fått min kamera från Västerås än så SM bilderna får vänta lite till... Sen är det som jag skrev dax att tävla lite i bloggen igen, skulle fixat det men får bli ikväll då tid finns =)

Så till alla ni som vill bygga muskler i höst/vinter ...

It´s time for offseason and you got to challenge yourself!!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Mr:X

Shit, hur många centimer har du runt armarna egentligen?

2009-10-13 @ 17:08:49
Postat av: Ederer

Mr:X



Armarna är runt 54cm just nu, de var lite drygt 52cm i tävlingsform på scnen förra året.. så lägg på 2cm fett sen dess =)



Ska tvinga dem växa i höst/vinter genom massa slit i gymet =)



KÖR HÅRT´!



MVH

2009-10-14 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0