Ja Lever =)

Nu blev det ett sånt där ofrivilligt glapp i bloggandet igen)=  , bloggen är ju träningsrelaterad även om ja skriver om lite annat i livet ibland oxå, men främst om mitt "träningsliv" och eftersom ja legat sjuk över en vecka har de inte hänt speciellt mycket varken i vardagliga livet lr träningsmässigt...

Men nu är man back on track igen vilket känns skönt! kört tre pass efter höstsjukan och igår kändes allt hudra procent igen, skön känsla =)

Höll inte tillbaka några kcal när ja varit sjuk, vilket resulterat i att vågen stod på 103kg igår morse, inte varit så tung någonsin, inte ens när ja tävlade i bänkpress, jagade vikter på stången och åt kolhydrater så de sprutade ut ur öronen =)  , vikten får vara så nån vecka till innan jag drar ner den igen, får passa på att ladda mycket vikter och köra mina 7reps =)



Skön övning för Biceps i en vanlig roddmaskin!
som tar riktigt bra om man inte "tappar armbågarna" utan orkar hålla dem uppe under hela rörelsen och börjar med fullt sträckta armar och "kramar" ihop biceps till slutläget ...


Dax för frukost sen iväg på en liten roadtrip, fick ett mail förra veckan och har lovat ställa upp och bli filmad för ett gymnasieprojekt  om kost och träning, kul att det finns ungdomar som engagerar sig och vill lära ut saker om kost o träning till sina klasskamrater, det finns hopp för dagens ungdomar ==))


Uppdaterar min dag ikväll!
///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Roligt att du är tillbaka :) Ska prova den armövningen i rodden idag på mitt rygg/biceps pass :)

Ha det fint!

2009-10-27 @ 10:13:23
URL: http://metrobloggen.se/summer201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0