FITNESS-WORLD!!!

Funderade fram till lunch om jag skulle vila lr träna idag, egot sa träna medans förnuftet sa vila....

Strax efter lunch ringde min mobil och det var Dany ägaren för gymkedjan fitnessworld i andra änden av luren, han ville träffas för ett möte och föreslå en affärsidé, behövde ingen längre betänketid eftersom jag vet att Dany är väldigt duktig och seriös i det han gör, att han dessutom brinner för våran sport gör inte saken sämre direkt =)

Tänkte... Ska jag ändå besöka ett gym kan ja ju lika gärna ta med träningsväskan, haha så egot vann denna kväll kan man säga ;) fick till ett härligt rygg pass med som ja skrev i förra inlägget 7reps per set ...


 http://www.fitnessworld.cc/OmFitnessWorld.htm 





Tack för förtroendet Dany och jag är glad och stolt att du vill inleda ett samarbete med mig!


Blev en ganska lång kväll då jag efter träning och möte hade lovat att hjälpa till med poseringsträning med Patrik Larsson en av de som är med i årets talangjakt mot fitnessfestivalen! Patrik  som låg inne med en riktigt bra form och en fin fysik..
Stort lycka till mot din debut!











Nu ska jag fixa tävling nr2 här ibloggen så den finns uppe tills imorgon! sen slowpro och sovdax =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Petra

Behöver ni inte en fitnessdansande tjej till ert projekt? ;-)

ler

2009-10-14 @ 14:23:19
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Ederer

Petra!



Ja man vet aldrig i framtiden ;) FitnessDANSANDE tjejer växer inte på träd =)



Ha en fin dag!

2009-10-15 @ 12:10:26
Postat av: CRISTIAN

A DE BRA! öva lite på poser!:) heheh



han har en bra kroppsform!



Postat av: Petra

Då räknar jag med att ni hör av er den dagen det "ploppar" upp något ;-)



Formen ser bra ut! Kör hårt!



Trevlig kväll!

2009-11-06 @ 20:52:35
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0