MTG Meet & Greet =)

Var igår inbjuden av Gymgrossistens Product Development Manager Anna Paulie till MTG Mediabyrås öppet hus i sina nya lokaler.
I MTG huset producerar de flesta TV och Radiokanaler sina program, hela byggnaden med alla inspelnings studios osv var toppfräsch och likaså säkerheten, tur man stod på listan annars hade det varit omöjligt komma in =) ...Så kan med all säkerhet säga att det inte går nån nöd på alla de tv & radio kändisar/profiler som jobbar i byggnaden, toppklass rakt igenom :D :D

www.Gymgrossisten.com hade en liten "grepp tävling" ,delade ut, vattenflaskor,produktkataloger, smakprover på olika produkter och massa goda Bars!

Det strålar alltid om GG`s produktutvecklare Anna Paulie :) 


Robert Aschberg och Hasse Aro hade en programledar casting i montern brevid oss..
Båda två provsmakade och gillade GG´s Bars och energidtryck!  Aschberg frågade mig om han skulle få lika stora armar som mig om han tog en bar -- du kommer en bit på vägen, men måste träna oxå svarade jag ;)




Idag är det Lördag, ännu en dag i träningens tecken...
Egen träning, 2st PT klienter, Bodyfitness Poseringsträning med en klient hos Petra Lundin  och dagen avslutas med en tur till den stora hälsomässan som är i Älvsjö denna helg!

Och självklart massa god mat, det är ju lööööördag =))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Alex

hehe robban är alltid lika skön :)

2009-11-07 @ 17:17:31
URL: http://aihrfors.blogg.se/
Postat av: William

Jag tycker det är kul att du uppdaterar lite oftare nu, så man kan följa med lite på resan... Men jag förstår om det blir mycket.. med alla sidoprojekt.

Sköt dig, och fortsätt som alltid kör hårt!

/ William

2009-11-08 @ 17:21:37
Postat av: Ederer

Alex!



Jaaa verkligen =) en stor profil inom svensk Tv!

2009-11-09 @ 13:27:32
Postat av: Ederer

William!



TAck för orden! =) och kul att du vill följa med under resan genom mitt liv! Uppdaterar så ofta ja bara kan o hinner!!



Ha de gott! MVH

2009-11-09 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0