In my mind...

... Under dygnets heliga 2 timmar ;)

*Ser till att äta i god tid innan det är dax!  *lägger mig alltid mellan 20min till 1 timme och vilar, funderar lite kring det kommande passet, (kommer man oförberdd till sin träning med hjärnan och fokusen under armen kan man lika gärna gå hem igen!)  , *blundar resten av vilotiden, *vaknar till, på med träningskläderna och alltid i med mp3 i öronen redan där, känner alltid träningssuget komma och adrenalinet höjas i kroppen, det börjar närma sig =)

*Blandar mina drinkar med musiken i bott i öronen, *dricker min Rage och kliver ut till bilen, *om någon vill åka med så vet de som känner mig att det inte kommer många ord ur min mun under färden till gymet, för att man ska kunna förändra sin kropp måste alla sinnen vara koncentrerade på uppgiften!

Framme =) ...
Bland det värsta som finns i gymvärlden är gym där folk är griniga, tittar snett och inte hälsar, varför?? Aldrig förstått det? bidrar ju bara till dålig stämmning och vem kan prestera sitt bästa där den inte trivs?? 
Så jag hälsar och ger ut ett litet leende till alla jag möter när ja kommit in på gymet,  Kalle 20år lr Berit 70 , vare sig ja känner dem lr ej, spelar ingen roll!  vi kämpar ju under samma tak och vem vet(?) kanske är det Kalle 20 som räddar mig om den dagen ja fastnar under stången kommer!

*Blandar före drinken, på med musiken igen, går igenom mallen ja gjorde upp i skallen under vilan hur passet ungefär ska se ut..

*Brukar alltid tänka  " Okey Ederer nu är det dax, time to psyk up "

*Gäller vara vaken! under alla tunga set är alltid den första repsen viktigast, är man fokuserad INNAN man greppar stången och får den första repsen att kännas lätt går hela setet lätt sen! men är man inte vaken och den första repsen känns tung, jobbig då blir hjärnan rädd och hela setet blir "misslyckat"...

*Resten är lätt, bara njuta och ge allt man har under timmen i gymet, hur lätt som helst och en underbar känsla, för att det är så jääääääävla kul helt enkelt ==)) 




Mina heliga timmar idag blir mellan 17-19... If you always do what you always done....


Vilken tid är era :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: FRIDA

MIN ERA idag vet jag inte 3 till halv 5 idag blev det. härligt. jag gör nästan som dej. jag lagar mat o äter. sen powernap...eller vila lite...och samtidigt peppa mig lite så man får den känslan nu jäklar. sen packar jag väskan. och när jag står utanför min port. sätter jag på musik. och då vet jag..NU E DET DAX. härligt ;-)

kraam

2009-11-03 @ 23:21:16
Postat av: Christoffer

Har tänkt över en grej!

Innan tillexempel luciapokalen, testas alla bodybuilders då för tillexempel anabol och sådana preparat?

2009-11-04 @ 14:06:41
URL: http://metrobloggen.se/gymlife
Postat av: BELLA EKLUND

Så jäkla bra skrivet, fick en go känsla i kroppen under hela läsningen eftersom jag kände igen mig i hela "din saga"!

- Always with a smiiiile :)



Kram på dig!

//Bella

2009-11-04 @ 21:21:55
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: Ederer

Frida!



Härligt de lät =)

2009-11-06 @ 11:31:20
Postat av: Ederer

Christoffer!



Bästa svaren så det blir rätt finns på skkf.org , förbundets sida!



Där kan man maila och fråga om regler osv!



Lycka till! MVH

2009-11-06 @ 11:33:35
Postat av: Ederer

Bella!



UNDERBART!!! kul att du kände igen dig, thats why we live in this iron world, lr hur =)



KEEP IT UP=) KRAM!

2009-11-06 @ 11:35:12
Postat av: Bella EKlund

Visst är det så, visst är det så :)

Kramkram :)

2009-11-15 @ 17:21:37
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0