Fredag!

Ganska grå och regning Fredag i Sthlm...

Skulle helst ligga inne hela dagen och bara göra ett besök utanför dörren, när de e dax för gymet, lr kanske inte! har lite roliga saker på G under dagen som kräver att jag går utanför dörren för att de ska bli av =))

Har två PT Klienter, en trevlig lunch dejt och hela eftermiddagen är jag inbjuden som en av representanterna för Gymgrossisten på MTG Meet & Greet , ska bli kul att mingla runt lite på deras nyöppnade Mediahus på Ringvägen!

Bild från förra gången jag var på MTG fest!  Här med René Nyberg...


..Efter det blir det egen gymträning, armar på schemat =)  och sen hem o byta om för att bege mig ut i sthlms natten och stureplan för jobb!

Hade förresten trevligt besök på jobbet för nån helg sen av Pernilla Pramberg!



Ha en skön fredag ALLA och kör extra hårt idag på gymet!  Lördag o kcal påfyllning imorgon =)
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0