ÖPPET HUS - Gymgrossisten!!!

Öppet hus hos Gymgrossisten 28 november!

Nu på lördag den 28 november är alla BODY.se-besökare välkomna till Gymgrossisten Butik på Sveavägen 136 (11:00-17:00) för att handla kosttillskott och träningskläder till specialpris, tävla och vinna kläder från Dcore, träffa kända atleter och prata med Gymgrossisten.coms kostexpert.

Gymgrossisten Butik i samarbete med Gymgrossisten.com berättar vad som kommer att hända och önskar alla varmt välkomna:
  • "Träffa bodybuilder Johan Ederer
  • Träffa tävlingsaktuella P-A Andersson, en vecka innan Luciapokalen Classic Bodybuilding
  • Träffa representanter från Optimum Nutrition och Fairing
  • Träffa dietist Anna Paulie
  • Mät din fettprocent
  • Få individanpassade produkt- och kostråd
  • Prova vår nya julsmak på Whey-80
  • Prova proteinbars
  • Utförsäljning av kosttillskott
  • Hämta din produktkatalog
  • Vinn ett Gymgrossisten-kit: Lämna dina förslag på nya kosttillskott och märken. Vinnaren får ett paket till ett värde av 1399 kr"


Butiks Ägare och Gymgrossisten Team Leader - Roger Svensson!



Vi ses där =)
///
Ederer

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att det är bra med vitargo innan ett pass och i sådana fall varför?



Hur lång tid innan passet bör man ta drinken?



Med vänliga hälsningar

2009-11-24 @ 17:51:07
Postat av: Hasse

Johan ! Var hittar man julsmakerna på hemsidan.

2009-11-27 @ 19:29:55
Postat av: cristian

Hejsan! johan!

det är jag Cristian Quintero, jag var där idag och pratade med dig:) om hur man kan påbörja sin tävlingskariär!:)

skulle vara väldigt tacksamm om du kunde hjälpa mig på traven!



ska lägga ut lite bilder som jag tog med dig på min blogg!:) gå gärna in o titta sen

.



min e -post:

[email protected]

0762212635



ha det bra mannen!

//cristian


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0